Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.03.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Zemo cenu veikalu konkurences klimata apraksts', 1.
  • Konspekts 'Zemo cenu veikalu konkurences klimata apraksts', 2.
  • Konspekts 'Zemo cenu veikalu konkurences klimata apraksts', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Zemo cenu veikalu konkurences klimata apraksts

1)Konkurences klimats:
Konkurence ir diezgan augsta, tomēr, neskatoties uz to, tirgus Latvijā nav īpaši pārsātināts, jo ne visās Latvijas pilsētās ir šie zemo cenu veikali. Protams, ka tajās pilsētās, kurās ir vairāki zemo cenu veikali, konkurence ir lielāka un arī cīņa par savu vietu tirgū un klientiem ir sīvāka. Protams, ka Rīgā ir visaugstākā konkurence starp zemo cenu veikaliem, jo tur atrodas visi zemo cenu veikali. Taču mazākajās Latvijas pilsētās ne visās ir šie zemo cenu veikali, jo iedzīvotāju skaits nav pietiekams, lai atmaksātos tur izvērst šo veikalu darbību.
2)Galvenie dalībnieki:
Galvenie dalībnieki ir veikali „Saulīte” un „Maxima”, kā arī „MiniMaxima”, kuriem gan ir viens īpašnieks. Tad vēl ir arī veikali „Mego” un „SuperNetto”.
3)Konkurences veidi, kas tiek izmantoti:
Atlaižu sistēma pastāvīgajiem klientiem (Klientu kartes, kas dod iespēju nopirkt preces ar atlaidi)
Atlaides konkrētām precēm vai preču grupām dienas, nedēļas, vai mēneša garumā, protams, var būt arī citādā laika posmā. Lai informētu pircējus par šīm atlaidēm, tiek izdoti bezmaksas izdevumi, kuros ir ietverta visa informācija par precēm, kurām ir atlaides. Kā arī veikalu skatlogos ir izkārtnes ar dienas vai nedēļas precēm (tām, kurām ir atlaides).…

Autora komentārsAtvērt
Atlants