Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.05.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Psiholoģisko atziņu izmantošana uzņēmējdarbībā', 1.
  • Eseja 'Psiholoģisko atziņu izmantošana uzņēmējdarbībā', 2.
  • Eseja 'Psiholoģisko atziņu izmantošana uzņēmējdarbībā', 3.
  • Eseja 'Psiholoģisko atziņu izmantošana uzņēmējdarbībā', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Es uzskatu, ka biznesā,ja gribi “izdzīvot”,pelnīt lielu naudu,tad jāizdomā kas īpašs,nevis jākopē citu uzņēmumu veidus, jo rodas lieka konkurence un mazāka peļņa līdz ar to. Uzņēmumam ir rūpīgi jāizpēta biznesa tirgus,kur kāda niša varbūt nav aizpildīta,vai ir pārāk maz uzņēmumu,kas konkrētā tigus segmentā darbotos.
Es novēroju,ka arvien vairāk uzņēmumu kopē cits citu,darbojas pēc kopijas principa,imitē to pašu. Uzskatu,ka šeit lielu lomu spēlē bailes no nezināmā,nepārbaudītā,uzņēmumi labāk uzticas pārbaudītām vērtībām,rodas nevēlēšanās riskēt,jo uz spēles taču ir likts pats galvenais-peļņa. Šeit jāatceras teiciens- “Kas neriskē- nevinnē!”Es uzskatu,ka ir jāriskē,lai kas pastāvētu,Ir jādodas pretī nezināmajam,un jātic saviem spēkiem,ka viss būs labi,viss veiksies,būs liela peļņa,uzņēmums augs un augs vēl vairāk. Enerģija ir jāiegulda lietderīgi,nevis lieki tā jātērē. Cilvēkiem vajag piedāvāt ko jaunu,ko nebijušu, un jākļūst par monopola veida organizāciju. Uzskatu,ka tas ir pats galvenais biznesa vidē, tiekties tikai uz monopolu,jo uzņēmums taču var pats kontrolēt cenas,uzņēmums top unikāls,populārs. …

Atlants