Vērtējums:
Publicēts: 17.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Reklāmas efektivitātes novērtēšanas metodes', 1.
  • Referāts 'Reklāmas efektivitātes novērtēšanas metodes', 2.
  • Referāts 'Reklāmas efektivitātes novērtēšanas metodes', 3.
  • Referāts 'Reklāmas efektivitātes novērtēšanas metodes', 4.
  • Referāts 'Reklāmas efektivitātes novērtēšanas metodes', 5.
  • Referāts 'Reklāmas efektivitātes novērtēšanas metodes', 6.
  • Referāts 'Reklāmas efektivitātes novērtēšanas metodes', 7.
  • Referāts 'Reklāmas efektivitātes novērtēšanas metodes', 8.
  • Referāts 'Reklāmas efektivitātes novērtēšanas metodes', 9.
  • Referāts 'Reklāmas efektivitātes novērtēšanas metodes', 10.
  • Referāts 'Reklāmas efektivitātes novērtēšanas metodes', 11.
  • Referāts 'Reklāmas efektivitātes novērtēšanas metodes', 12.
  • Referāts 'Reklāmas efektivitātes novērtēšanas metodes', 13.
  • Referāts 'Reklāmas efektivitātes novērtēšanas metodes', 14.
  • Referāts 'Reklāmas efektivitātes novērtēšanas metodes', 15.
  • Referāts 'Reklāmas efektivitātes novērtēšanas metodes', 16.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    4
1.  Reklāmas efektivitātes novērtēšanas metodes    5
1.1  Reklāmas efektivitātes veidi    7
  Mārketinga komunikāciju ekonomiskā efektivitāte    7
1.1.2  Sociālā efektivitāte    11
1.1.3  Komunikatīvā efektivitāte    11
1.2  Mārketinga komunikāciju efektivitātes faktori un to pētīšana    13
  Secinājumi un priekšlikumi    15
  Izmantotā literatūra    17
Darba fragmentsAizvērt

Reklāma aizņem noteiktu vietu katra cilvēka dzīvē, jo katrs valsts iedzīvotājs katru dienu saskaras ar dažiem reklāmas veidiem. Mūsdienās reklāmas ir daudz gan ielā, gan televīzijā, gan radio, gan žurnālos un avīzēs. Bet tas faktors vēl nenozīmē kā visas reklāmas ir pietekami efektīvas, tajā ziņā, ka ne visas reklāmas atmaksas. Tādēļ kompānijas mārketinga nodaļas vadītājam jāseko vai viņu reklāma ir vai nav efektīvā patērētāju vidē. Mārketingā pastāv reklāmas efektivitātes novērtēšanas metodes, ar kuru palīdzību mārketinga nodaļas vadītāji var to noskaidrot un novērot. Visām kompānijām jāizmanto šos metodes, lai nebūtu tā kā firma tērē daudz naudas uz reklāmas kompānijas, bet beigu beigas izrādās, ka tas ir pilnīgi neefektīvi. Uzņēmums nes tikai lielus zaudējumus reklāmas dēļ.
Šī referāta tēma ir aktuālā mūsdienās, jo krīzes apstākļos laikā kompānijai jācenšas samazināt savus izdevumus, tērējot naudu efektīvi ne tikai uz reklāmas kompānijām, bet arī uz citām firmas vajadzībām. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants