Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.04.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Stundas konspekts 3.klasei dabaszinībās. Gofrētās struktūras', 1.
  • Konspekts 'Stundas konspekts 3.klasei dabaszinībās. Gofrētās struktūras', 2.
  • Konspekts 'Stundas konspekts 3.klasei dabaszinībās. Gofrētās struktūras', 3.
  • Konspekts 'Stundas konspekts 3.klasei dabaszinībās. Gofrētās struktūras', 4.
  • Konspekts 'Stundas konspekts 3.klasei dabaszinībās. Gofrētās struktūras', 5.
  • Konspekts 'Stundas konspekts 3.klasei dabaszinībās. Gofrētās struktūras', 6.
  • Konspekts 'Stundas konspekts 3.klasei dabaszinībās. Gofrētās struktūras', 7.
  • Konspekts 'Stundas konspekts 3.klasei dabaszinībās. Gofrētās struktūras', 8.
  • Konspekts 'Stundas konspekts 3.klasei dabaszinībās. Gofrētās struktūras', 9.
Darba fragmentsAizvērt

Stunda: Dabaszinības
Stundas tēma: „Gofrētās struktūras”
Klase: 3.
Stundas ilgums – 40 minūtes.
Mērķis – Sniegt izpratni par gofrētās struktūras jēdzienu, tās saskatīšanu un pielietojumu dabā, sadzīvē.
Uzdevumi:
• Izprast jēdzienus „bionika” un „gofrētās struktūras”, to nepieciešamību un pielietojumu.
• Apgūt un veicināt radošās prasmes, veidojot savus vēdekļus.
• Veidot pozitīvu attieksmi pret dabu.
Sasniedzamie rezultāti:
• Izprot bionikas nozīmi cilvēka dzīvē un iegūst jaunas zināšanas par gofrētās struktūras pielietojumu gan teorētiski, gan praktiski.
• Prot radoši izpausties, patstāvīgi atspoguļojot dabā sastopamos objektus.
• Atpazīst bionikas elementus, to skaitā arī gofrētās struktūras veidojumus dabā.

Mācību organizācijas formas un mācību metodes: pārrunu metode, demonstrējums, pāru darbs, praktiskais darbs.
Nepieciešamie resursi: darba lapas, stingrs papīrs vai tapetes, lentītes, caurumdūrējs.
Skolēnu sasniegumu vērtēšanas forma: formatīvā vērtēšana – pašvērtējums.
Skolēnu skaits: 15

Atlants