Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.02.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Organizācijas iekšējā un ārējā vide, komunikācijas vadīšana', 1.
  • Referāts 'Organizācijas iekšējā un ārējā vide, komunikācijas vadīšana', 2.
  • Referāts 'Organizācijas iekšējā un ārējā vide, komunikācijas vadīšana', 3.
  • Referāts 'Organizācijas iekšējā un ārējā vide, komunikācijas vadīšana', 4.
  • Referāts 'Organizācijas iekšējā un ārējā vide, komunikācijas vadīšana', 5.
  • Referāts 'Organizācijas iekšējā un ārējā vide, komunikācijas vadīšana', 6.
  • Referāts 'Organizācijas iekšējā un ārējā vide, komunikācijas vadīšana', 7.
  • Referāts 'Organizācijas iekšējā un ārējā vide, komunikācijas vadīšana', 8.
  • Referāts 'Organizācijas iekšējā un ārējā vide, komunikācijas vadīšana', 9.
  • Referāts 'Organizācijas iekšējā un ārējā vide, komunikācijas vadīšana', 10.
  • Referāts 'Organizācijas iekšējā un ārējā vide, komunikācijas vadīšana', 11.
  • Referāts 'Organizācijas iekšējā un ārējā vide, komunikācijas vadīšana', 12.
  • Referāts 'Organizācijas iekšējā un ārējā vide, komunikācijas vadīšana', 13.
  • Referāts 'Organizācijas iekšējā un ārējā vide, komunikācijas vadīšana', 14.
  • Referāts 'Organizācijas iekšējā un ārējā vide, komunikācijas vadīšana', 15.
  • Referāts 'Organizācijas iekšējā un ārējā vide, komunikācijas vadīšana', 16.
  • Referāts 'Organizācijas iekšējā un ārējā vide, komunikācijas vadīšana', 17.
  • Referāts 'Organizācijas iekšējā un ārējā vide, komunikācijas vadīšana', 18.
  • Referāts 'Organizācijas iekšējā un ārējā vide, komunikācijas vadīšana', 19.
  • Referāts 'Organizācijas iekšējā un ārējā vide, komunikācijas vadīšana', 20.
  • Referāts 'Organizācijas iekšējā un ārējā vide, komunikācijas vadīšana', 21.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Organizācijas iekšējā vide    4
2.  Organizācijas ārējā vide    6
3.  Komunikācijas vadīšanā    8
  Secinājumi    9
  Izmantotie avoti un literatūra    10
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
Iekšējās un ārējās vides analizēšanai uzņēmumā ir liela nozīme, it sevišķi pirms uzņēmuma nodibināšanas. Šo dažādo faktoru kopums vai nu palīdz uzņēmumam augt, attīstīties un sasniegt mērķi, vai arī tieši pretēji – apgrūtina uzņēmuma darbību, ierobežo to.
Darba autore pirms referāta sagatavošanas zināja tikai nedaudz par uzņēmuma iekšējo un ārējo vidi, bet pēc informācijas iegūšanas, saprata, ka visi faktori ir cieši saistīti savā starpā un katram no tiem ir sava nozīme.
Piemēram, tiek dibināts jauns uzņēmums, visi ārējie faktori uzņēmumā var būt labvēlīgi, bet nav tikušas izpētītas piegādātāju cenas, tad no šī viena faktora ir atkarīga uzņēmuma nākotne – ja piegādātāji par resursu piegādi prasa neparedzēti augstu samaksu, visa uzņēmuma naudas plūsma var izmainīties.
Tāpat arī komunikācijai uzņēmumā ir ļoti svarīga loma. Uzņēmuma komanda ir tik stirpa, cik stiprs ir tās pēdējais posms. Visam uzņēmuma ir jādarbojas vienoti un par to ir atbildīgs uzņēmuma vadītājs, kurš izmanto vertikālos komunikācijas kanālus, lai informētu darbiniekus, liktu tiem justies piederīgiem uzņēmumā.
Komunikācijas nozīme uzņēmumā ir cieši saistīta arī ar organizācijas iekšējās vides struktūru, darbiniekiem un mērķiem. 

Atlants