Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.04.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Pamatskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Opārts', 1.
  • Prezentācija 'Opārts', 2.
  • Prezentācija 'Opārts', 3.
  • Prezentācija 'Opārts', 4.
  • Prezentācija 'Opārts', 5.
  • Prezentācija 'Opārts', 6.
  • Prezentācija 'Opārts', 7.
  • Prezentācija 'Opārts', 8.
  • Prezentācija 'Opārts', 9.
  • Prezentācija 'Opārts', 10.
  • Prezentācija 'Opārts', 11.
  • Prezentācija 'Opārts', 12.
  • Prezentācija 'Opārts', 13.
  • Prezentācija 'Opārts', 14.
  • Prezentācija 'Opārts', 15.
  • Prezentācija 'Opārts', 16.
  • Prezentācija 'Opārts', 17.
  • Prezentācija 'Opārts', 18.
  • Prezentācija 'Opārts', 19.
  • Prezentācija 'Opārts', 20.
  • Prezentācija 'Opārts', 21.
  • Prezentācija 'Opārts', 22.
  • Prezentācija 'Opārts', 23.
  • Prezentācija 'Opārts', 24.
  • Prezentācija 'Opārts', 25.
Darba fragmentsAizvērt

20. gadsimta vidū mākslinieki pievērsās iluzioniskai mākslai. Cilvēki veidoja darbus, kas mainīja mākslas stilus.
Opārts turpināja modernismam raksturīgo rūpniecības cildināšanu, akcentēja gaismas efektu neparastību un iedarbīgumu. Opārta mākslā galvenais bija nevis mākslas darbs, bet tā radītais iespaids, tāpēc arī nosaukums – "optiskā māksla".
Viktors Vasareli un Akijoši Kitaoka - divi mākslinieki, kas ļoti aktīvi darbojās iluzioniskajā mākslā - Opārtā.
Viņu uzdevums savos darbos bija maldināt cilvēku redzes orgānus, tas ir, provocēt tos uz nepareizu darbu uztveri.
Savos darbos viņi izmantoja līniju un krāsu kompozīcijas, kas radīja optisko ilūziju. Visos viņu darbos kustība vienmēr ir tīri optiska un nekad nav reāla. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants