Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.10.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Patstāvīgais darbs runas attīstības metodikā', 1.
  • Prakses atskaite 'Patstāvīgais darbs runas attīstības metodikā', 2.
  • Prakses atskaite 'Patstāvīgais darbs runas attīstības metodikā', 3.
  • Prakses atskaite 'Patstāvīgais darbs runas attīstības metodikā', 4.
  • Prakses atskaite 'Patstāvīgais darbs runas attīstības metodikā', 5.
  • Prakses atskaite 'Patstāvīgais darbs runas attīstības metodikā', 6.
  • Prakses atskaite 'Patstāvīgais darbs runas attīstības metodikā', 7.
  • Prakses atskaite 'Patstāvīgais darbs runas attīstības metodikā', 8.
  • Prakses atskaite 'Patstāvīgais darbs runas attīstības metodikā', 9.
  • Prakses atskaite 'Patstāvīgais darbs runas attīstības metodikā', 10.
  • Prakses atskaite 'Patstāvīgais darbs runas attīstības metodikā', 11.
  • Prakses atskaite 'Patstāvīgais darbs runas attīstības metodikā', 12.
  • Prakses atskaite 'Patstāvīgais darbs runas attīstības metodikā', 13.
  • Prakses atskaite 'Patstāvīgais darbs runas attīstības metodikā', 14.
  • Prakses atskaite 'Patstāvīgais darbs runas attīstības metodikā', 15.
  • Prakses atskaite 'Patstāvīgais darbs runas attīstības metodikā', 16.
  • Prakses atskaite 'Patstāvīgais darbs runas attīstības metodikā', 17.
  • Prakses atskaite 'Patstāvīgais darbs runas attīstības metodikā', 18.
Darba fragmentsAizvērt

Uzdevumi:
• rosināt izmantot: krāsu zīmuļus, krāsas, flomāsteris, kritiņus, liela formāta papīru;
• pilnveidot prasmi uzzīmēt mājdzīvnieku, ko viņs ēd un kur viņš dzīvo;
• veicināt prasmi pastāstīt par savu zīmējumu;
Jau ceturtdiena bija klāt, visi rīta darbi bija izdarīti. Vingrošanas laikā mēs paņēmam dziesmiņu, ko jau labi zinājam “Suņi zaķim pēdas dzina” (pielikums 9). Tad es jautāju bērniem, vai kāds atceras par ko mēs katru dienu runājam un kādas spēles spēlējam, bērni man atbildēja: -Jā, par mājdzīvniekiem.
– Un kāds atceras, par kādiem mājdzīvniekiem mēs runājam? Bērni saka runāt par dzīvniekiem, kurus atcērējas un daudz saka stāstīt par viņiem, pārtraucot viens otru.
Pirms sākt zīmēt, es nolēmu piedāvāt bērniem izkustināt pirkstiņus un sagatavot viņus darbam. Tad mēs veicam pirkstiņu rotaļu un kopā atkārtojam pantiņu (pielikums 10).
Tad mēs izgājam ārā, un nolēmam iziet apli, kur atrodās privātas mājas un blakus pļava, lai satiktu kādu majdzīvnieku, mums ļoti noveicas un mēs satikam govs un
aitas. Visi bērni bija liela sajūsmā un rādot ar pirkstu kliedza: - re, kur govs un aitas. Visi jau gribēja skriet pie govs, bet es neļavu tiem tuvu nākt klāt drošības pēc, mēs skatījamies uz govs un aitam un atkal izrunājam, ka dzīvnieki izskatas, ko ēd utt.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants