Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.05.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Projekta priekšlikuma izstrādes vadlīnijas "Lietussargs ar gaismekļiem"', 1.
  • Referāts 'Projekta priekšlikuma izstrādes vadlīnijas "Lietussargs ar gaismekļiem"', 2.
  • Referāts 'Projekta priekšlikuma izstrādes vadlīnijas "Lietussargs ar gaismekļiem"', 3.
  • Referāts 'Projekta priekšlikuma izstrādes vadlīnijas "Lietussargs ar gaismekļiem"', 4.
  • Referāts 'Projekta priekšlikuma izstrādes vadlīnijas "Lietussargs ar gaismekļiem"', 5.
  • Referāts 'Projekta priekšlikuma izstrādes vadlīnijas "Lietussargs ar gaismekļiem"', 6.
  • Referāts 'Projekta priekšlikuma izstrādes vadlīnijas "Lietussargs ar gaismekļiem"', 7.
  • Referāts 'Projekta priekšlikuma izstrādes vadlīnijas "Lietussargs ar gaismekļiem"', 8.
  • Referāts 'Projekta priekšlikuma izstrādes vadlīnijas "Lietussargs ar gaismekļiem"', 9.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Projekta definēšana    2
1.1.  Problēmas definēšana    2
1.2.  Esošās situācijas apraksts    3
1.3.  Iespējamās ar ideju saistītās alternatīvas    4
2.  Tirgus iespēju izpēte    5
2.1.  Konkurences pētījums    5
2.2.  Mērķa auditorijas izpēte    5
2.3.  Potenciālais produkts    6
2.4.  Atrašanās vietas stratēģiskā nozīme    6
2.5.  Produkta pārdošanas cenu politika    7
2.6.  Atpazīstamības veidošanas stratēģija    7
2.7.  Noslogojuma prognozēšana    8
Darba fragmentsAizvērt

Gada laikā Latvijā norisinās daudz dažādu pasākumu, kuros mēs figurētu un reklamētu savu produktu. Mēs pašas to lietojot būsim kā reklāmas vēstneši. Īpaši tumšajos mēnešos, kad ar šāda lietussarga palīdzību pievērsīsim sev uzmanību.
Atpazīšanas atslēgas vārdi: mēs, tirdziņi, mājaslapa.
2.7. Noslogojuma prognozēšana
Piedāvājuma daudzums būs atkarīgs no dažādiem faktoriem, piemēram, pasākumi, tirdziņi, kuri tiks apmeklēti, mājaslapas piedāvājuma klāsts. Ja produkta līnijas būs vairākas, tad piedāvājums arī būs lielāks.
Sākotnēji produkts tirgū tiktu ieviests kā ekskluzīvs un to nevarētu iegādāties lielas masas, jo no sākuma jāizmēģina, cik liels būs reālais pieprasījums. Ja noteiktā periodā mēs konstatējam, ka produkts iet uz priekšu un cilvēki ir gatavi to pirkt, tad mēs ražosim vairāk.
Protams, mums aktuālākais variants ir mēģināt pārdod šo ideju vai piesaistīt jau esošam projektam, jo tas atvieglotu kapitāla problēmas.

Autora komentārsAtvērt
Atlants