Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'SIA "A" reklāmas kampaņas izstrāde', 1.
  • Konspekts 'SIA "A" reklāmas kampaņas izstrāde', 2.
  • Konspekts 'SIA "A" reklāmas kampaņas izstrāde', 3.
  • Konspekts 'SIA "A" reklāmas kampaņas izstrāde', 4.
  • Konspekts 'SIA "A" reklāmas kampaņas izstrāde', 5.
  • Konspekts 'SIA "A" reklāmas kampaņas izstrāde', 6.
  • Konspekts 'SIA "A" reklāmas kampaņas izstrāde', 7.
  • Konspekts 'SIA "A" reklāmas kampaņas izstrāde', 8.
  • Konspekts 'SIA "A" reklāmas kampaņas izstrāde', 9.
  • Konspekts 'SIA "A" reklāmas kampaņas izstrāde', 10.
  • Konspekts 'SIA "A" reklāmas kampaņas izstrāde', 11.
Darba fragmentsAizvērt

Galvenais darbības veids: Firmas pamatdarbība ir reklāmas pakalpojumi – vizītkaršu izgatavošana, reklāmas uzrakstu noformēšana uz autotransporta, ēkām; klientu reklāmas zīmju – emblēmu izgatavošana un pārvilkšana uz reprezentācijas priekšmetiem.
Finansu attīstība: Uzņēmuma darbība ir uzskatāma par veiksmīgu, 2005.gadu noslēdzot neto apgrozījums uzņēmumam bija 123782 LVL. Uzņēmums veiksmīgi strādā izvēlētajā nozarē – reklāmas pakalpojumu sniegšanā, attīstot un pilnveidojot sniegtos pakalpojumus, kā arī modernizējot tehnoloģijas, kas palielina sniegto pakalpojumu kvalitāti un sekmē uzņēmuma izaugsmi.
Darbinieku skaits: Uzsākot savu saimniecisko darbību uzņēmumā strādāja 3 darbinieki, taču 2005.gada beigās un pašlaik uzņēmumā ir nodarbināti jau 11 darbinieki, kas lieliski veic savus pienākumus.
Attīstības stratēģija: Attīstības stratēģija uzņēmumā “A” tiek vērsta uz uzņēmuma misijas un mērķu sasniegšanu, koncentrējot uzmanību uz resursu veiksmīgu izlietojumu un pakalpojumu kvalitāti. Tiek ņemtas vērā visas galvenās uzņēmuma attīstības stratēģijas sastāvdaļas:
 darbības sfēra;
 resursu izlietojums un sadale;
 kvalitātes kontrole;
 attīstība un kapitāla atdeve.
Analizējot iespējamās attīstības stratēģijas alternatīvas, uzņēmums, kā sev piemērotāko uzskata intensīvo (augšanas) stratēģiju. Lēmums par labu intensīvajai stratēģijai tika izdarīts pamatojoties uz reklāmas pakalpojumu tirgus izpēti. Ir konstatēts, ka pastāv perspektīvas iespējas pilnveidot jau pastāvošo reklāmas pakalpojumu klāstu, pielietojot jaunākās un modernākās tehnoloģijas.

Atlants