Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.09.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Referāts 'Kvalitātes izmaksu analīze', 1.
  • Referāts 'Kvalitātes izmaksu analīze', 2.
  • Referāts 'Kvalitātes izmaksu analīze', 3.
  • Referāts 'Kvalitātes izmaksu analīze', 4.
  • Referāts 'Kvalitātes izmaksu analīze', 5.
  • Referāts 'Kvalitātes izmaksu analīze', 6.
  • Referāts 'Kvalitātes izmaksu analīze', 7.
  • Referāts 'Kvalitātes izmaksu analīze', 8.
  • Referāts 'Kvalitātes izmaksu analīze', 9.
  • Referāts 'Kvalitātes izmaksu analīze', 10.
  • Referāts 'Kvalitātes izmaksu analīze', 11.
  • Referāts 'Kvalitātes izmaksu analīze', 12.
  • Referāts 'Kvalitātes izmaksu analīze', 13.
  • Referāts 'Kvalitātes izmaksu analīze', 14.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    2
1.  Par uzņēmumu    4
2.  Kvalitātes izmaksu analīze    10
3.  Secinājums    12
4.  Izmantoti avoti    13
Darba fragmentsAizvērt

3. Secinājums
Apkopojot kvalitātes izmaksu, to aprēķināšanas metožu, kontroles analīzes rezultātus un kvalitātes izmaksu saskaņotību un harmoniju. Jo efektīvāk noritēs vadības process, jo informācijas iegūšanas sistēmas darbību, var secināt:
1. Lai organizācija būtu spējīga efektīgi koordinēt un vadīt kvalitātes izmaksas, tai ir nepieciešams ievērojams stimuls jeb dzinējspēks, kas nodrošinātu organizācijās visu procesu precīzu darbību, tai skaitā arī kvalitātes izmaksu vadības procesu savstarpējo precīzāk funkcionēs pārējie procesi un sekmīgāk darbosies visa organizācija kopumā.
2. Ar mērķi nodrošināt kvalitātes izmaksu informācijas savlaicīgu un pastāvīgu pieeju,
organizācijas vadībai jāizveido kvalitātes izmaksas rādītāju informatīvo sistēmu kā
kvalitātes vadības sistēmas sastāvdaļu.
3. Pārejas perioda un attīstošās valstīs, slēpto kvalitātes izmaksu īpatsvars var veidot
lielāko daļu no organizācijas vai uzņēmuma kopējām izmaksām. Slēptās izmaksas ir
grūti aprēķināmas no finansiālas un grāmatvedības pusēm. Šāda veida izmaksu cēloņu
novēršana ir iespējama ar kvalitātes sistēmas integrāciju kopējā organizācijas darbībā un struktūrā.
4. Organizācijām, domājot par kļūmju cēloņu novēršanu, ne mazsvarīgs jautājums ir optimāla kvalitātes līmeņa noteikšana, līdz, izstrādāt pakāpenisko sistēmas īstenošanas politiku un stratēģiju. Pakāpeniski visaptverošās kvalitātes vadīšanas sistēmas metodoloģiju un principus, kuri paredz, ka katrs darbinieks pats atbild par sava darba kvalitāti un apzinās, ka kļūmju novēršana ir viņa vistiešākais ienākums var būtiski samazināt gan aprēķināmo gan slēpto kvalitātes izmaksu īpatsvaru, radot ekonomisku izdevīgumu, kā arī ieviest kvalitātes izmaksu pastāvīgas kontroles sistēmu un kļūmju un to cēloņu novēršanas mehānismus.
5. Svarīgi ir apzināties kāds kvalitātes līmenis ir piemērojams tai vai citai subjekta struktūrai. Nepietiekama līmeņa kvalitātes sistēmas ieviešana vai arī otrādi, pārāk
augstas kvalitātes līmeņa ieviešana un uzturēšana var izraisīt nopietnas problēmas,
kuras ir spējīgas ietekmēt organizācijas funkcionēšanu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants