Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.12.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Mācību materiāla izveidošana par jaunlatviešiem', 1.
  • Referāts 'Mācību materiāla izveidošana par jaunlatviešiem', 2.
  • Referāts 'Mācību materiāla izveidošana par jaunlatviešiem', 3.
  • Referāts 'Mācību materiāla izveidošana par jaunlatviešiem', 4.
  • Referāts 'Mācību materiāla izveidošana par jaunlatviešiem', 5.
  • Referāts 'Mācību materiāla izveidošana par jaunlatviešiem', 6.
  • Referāts 'Mācību materiāla izveidošana par jaunlatviešiem', 7.
  • Referāts 'Mācību materiāla izveidošana par jaunlatviešiem', 8.
  • Referāts 'Mācību materiāla izveidošana par jaunlatviešiem', 9.
  • Referāts 'Mācību materiāla izveidošana par jaunlatviešiem', 10.
  • Referāts 'Mācību materiāla izveidošana par jaunlatviešiem', 11.
  • Referāts 'Mācību materiāla izveidošana par jaunlatviešiem', 12.
  • Referāts 'Mācību materiāla izveidošana par jaunlatviešiem', 13.
  • Referāts 'Mācību materiāla izveidošana par jaunlatviešiem', 14.
  • Referāts 'Mācību materiāla izveidošana par jaunlatviešiem', 15.
  • Referāts 'Mācību materiāla izveidošana par jaunlatviešiem', 16.
  • Referāts 'Mācību materiāla izveidošana par jaunlatviešiem', 17.
  • Referāts 'Mācību materiāla izveidošana par jaunlatviešiem', 18.
  • Referāts 'Mācību materiāla izveidošana par jaunlatviešiem', 19.
  • Referāts 'Mācību materiāla izveidošana par jaunlatviešiem', 20.
  • Referāts 'Mācību materiāla izveidošana par jaunlatviešiem', 21.
  • Referāts 'Mācību materiāla izveidošana par jaunlatviešiem', 22.
  • Referāts 'Mācību materiāla izveidošana par jaunlatviešiem', 23.
  • Referāts 'Mācību materiāla izveidošana par jaunlatviešiem', 24.
  • Referāts 'Mācību materiāla izveidošana par jaunlatviešiem', 25.
  • Referāts 'Mācību materiāla izveidošana par jaunlatviešiem', 26.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  Ievads    5
  Jaunlatviešu kustības raksturojums    5
  Redzamākie darbinieki   
  Jaunlatviešu preses izdevumi   
  Uzdevumu veidošana   
  Papildus materiāli   
  Secinājumi   
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts   
Darba fragmentsAizvērt

Ievads
Izglītības sistēmas galvenais mērķis ir dot sabiedrībai vērtīgas un noderīgas zināšanas saprotamā un viegli uztveramā veidā, tādējādi uzlabojot katra cilvēka intelektuālo līmeni.
Pamatskolā un vidusskolā tiek apgūti dažādi mācību priekšmeti, kuriem ir noteikts standarts ar tēmām, kuras jāapgūst. Tēmas ir noteiktas, taču tās katrs skolotājs var pasniegt dažādi, piemēram, izmantojot grāmatas, tāfeli, uzdevumus, interneta resursus, skolēnu darbu grupās un vēl daudz dažādus veidus.
Mūsdienu informācijas laikmetā attīstās tehnoloģijas un tās parādās arī izglītības iestādēs. Salīdzinot no tā brīža, kad uzsāku mācības pirmajā klasē, skolā mācību procesā tiek izmantoti projektori, interaktīvās tāfeles, portatīvie datori gandrīz katrā klasē un citi jauninājumi, kas agrāk skolās nebija. Uzskatu, ka tās veiksmīgi uzlabo mācību darbu.
Pēc savas skolēna pieredzes un konsultējoties ar skolotājiem noskaidroju, ka katrs skolotājs var izvēlēties atbilstošās mācību metodes pēc saviem ieskatiem. Skolotāji bieži izvēlas lietot gatavus mācību komplektus, bet priekšmetos, kur tādu nav – izdales materiālus vai ko citu. Tieši tāpēc vēlējos izmēģināt savus spēkus iejūtoties skolotāja vietā un izveidot mācību materiālu.
Šī darba mērķis ir izveidot derīgu un maksimāli efektīvu mācību materiālu, kurā būtu iekļautas prezentācijas, dažādi radošie uzdevumi, testi, videomateriāli.
Mani uzdevumi šajā darbā ir
1. sniegt pietiekami plašu teorētisko pamatu gan par jaunlatviešu kustību, gan redzamākajiem darbiniekiem ( K.Valdemāru, J. Alunānu, K. Baronu);
2. sagatavot prezentācijas materiālus un video;
3. sagatavot radošos uzdevumus, testus.
Hipotēze – izpētot izglītības ministrijas noteikto kārtību, izmantojot uzziņas literatūru un citus avotus, ir iespējams izveidot noderīgu mācību materiālu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants