Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.08.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Ž.Piažē koncepcijas (asimilācija, akomodācija) analīze', 1.
  • Eseja 'Ž.Piažē koncepcijas (asimilācija, akomodācija) analīze', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Akomodācija:
Nesaskatīju.
Komentāri: arī šajā situācijā nesaskatīju akomodāciju, jo bērnam netiek paskaidrots, kāpēc tieši vecmammai ir sirmie mati. Bērns paliek pie uzskatiem, ka tikai nepaklausība ir cēlonis sirmajiem matiem. Manuprāt, ja mamma būtu paskaidrojusi: „Vecmāmiņai ir sirmi mati, jo ļoti daudz savā dzīvē pārdzīvojusi”, tad zēns turpmāk sāktu piedomāt par savu uzvedību un būtu akomodācija.
Secinājumi:
Darba izpilde bija ļoti saistoša un izglītojoša. Saistoša, jo ar patiku lasīju mazo bērnu izteicienus, kuri ir neatkārtojami. Savukārt izglītojoša, jo padziļināti iedziļinājos Ž.Piažē koncepcijā, izpratu atšķirību starp vārdiem „asimilācija” un „akomodācija”, kas ir noderīgi gatavojoties eksāmenam. Akomodāciju saskatīju tikai vienā piemērā, jo pārējos divos nav pavediena, ka jaunā informācija jaunos rādītājos nesaskan ar vecajiem priekšstatiem, un nav pretrunā ar vecajām shēmām, atbilst iepriekš zināmam.

Autora komentārsAtvērt
Atlants