Vērtējums:
Publicēts: 17.11.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Uzņēmuma mārketinga pasākumi patērētāju attieksmes mainīšanai', 1.
  • Referāts 'Uzņēmuma mārketinga pasākumi patērētāju attieksmes mainīšanai', 2.
  • Referāts 'Uzņēmuma mārketinga pasākumi patērētāju attieksmes mainīšanai', 3.
  • Referāts 'Uzņēmuma mārketinga pasākumi patērētāju attieksmes mainīšanai', 4.
  • Referāts 'Uzņēmuma mārketinga pasākumi patērētāju attieksmes mainīšanai', 5.
  • Referāts 'Uzņēmuma mārketinga pasākumi patērētāju attieksmes mainīšanai', 6.
  • Referāts 'Uzņēmuma mārketinga pasākumi patērētāju attieksmes mainīšanai', 7.
  • Referāts 'Uzņēmuma mārketinga pasākumi patērētāju attieksmes mainīšanai', 8.
  • Referāts 'Uzņēmuma mārketinga pasākumi patērētāju attieksmes mainīšanai', 9.
  • Referāts 'Uzņēmuma mārketinga pasākumi patērētāju attieksmes mainīšanai', 10.
  • Referāts 'Uzņēmuma mārketinga pasākumi patērētāju attieksmes mainīšanai', 11.
  • Referāts 'Uzņēmuma mārketinga pasākumi patērētāju attieksmes mainīšanai', 12.
  • Referāts 'Uzņēmuma mārketinga pasākumi patērētāju attieksmes mainīšanai', 13.
  • Referāts 'Uzņēmuma mārketinga pasākumi patērētāju attieksmes mainīšanai', 14.
Darba fragmentsAizvērt

Tēmas aktualitāte slēpjas faktā, ka cilvēkiem vēl ilgi, ja ne vienmēr, būs vajadzības un vēlmes, un līdz ar to būs kāds, kurš būs ieinteresēts tās apmierināt. Tas cik lielā mērā un kā, ir atkarīgs no mums – patērētājiem, mūsu attieksmes, motivācijas un uzvedības vispār. Tāpēc tirgzinības ietvaros īpaši būtiski ir izprast procesus, kas risinās tirgus pamatā.
Šodien, kad pasaulē risinās sarežģīti ekonomiskie procesi, katram uzņēmējam cieši jo cieši jāturas pie saviem klientiem un vēl vairāk jāpievērš uzmanība sava uzņēmuma tēlam, patērētāju vajadzībām un iespējām, jo tikai tā iespējams veiksmīgi turpināt darboties un nostiprināt savas pozīcijas saknes vēl auglīgākās zemēs, apsteidzot konkurentus. Autore izvēlējās šo tēmu, jo manuprāt Latvijā mazie un vidējie uzņēmumi (Latvijas apmēriem) pārāk maz pievērš uzmanību saviem klientiem, kas manuprāt ir tik valstiski svarīgas nozares stūrakmens. Nereti ir arī dzirdēts viedoklis, ka uzņēmumam jākoncentrējas uz peļņu, ko iegūt iespējams izvēršot ražošanu, palielinot preces cenu, bet mārketings ir „pupu mizas”- laika tērēšana- kam nav jēgas. Tāpēc šajā darbā apskatīšu tik atpazīstama un veiksmīga uzņēmuma kā Latvijas Mobilais telefons ar mārketingu saistīto rīcību ekonomiskās krīzes apstākļos, kā piemēru tam, ka uzņēmumam jāmainās līdzi apstākļiem, jācīnās par klientiem un jāuztur savs tēls pozitīvs un uzticams.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants