Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.05.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 1.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 2.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 3.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 4.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 5.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 6.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 7.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 8.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 9.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 10.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 11.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 12.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 13.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 14.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 15.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 16.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 17.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 18.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 19.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 20.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 21.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 22.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 23.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 24.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 25.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 26.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 27.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 28.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 29.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 30.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 31.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 32.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 33.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 34.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 35.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 36.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 37.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 38.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 39.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 40.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 41.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 42.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 43.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 44.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 45.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 46.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 47.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 48.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 49.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 50.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 51.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 52.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 53.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 54.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 55.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 56.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 57.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 58.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 59.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 60.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 61.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 62.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 63.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 64.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 65.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 66.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 67.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 68.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 69.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 70.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 71.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 72.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 73.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 74.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 75.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 76.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 77.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 78.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 79.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 80.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 81.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 82.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 83.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 84.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 85.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 86.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 87.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 88.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 89.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 90.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 91.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 92.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 93.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 94.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 95.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 96.
  • Konspekts 'Mācību stundu plāni', 97.
Darba fragmentsAizvērt

Datums: 11.03.2010.
Klase: 1.
Mācību stunda: latviešu valoda
Temats: Gailis
Saturs: Uztver lasāmajā tekstā izteikto domu un nosaka teksta tematu, virsraksta un temata saistību. Glīti un pareizi raksta vārdus ( burtu forma, burtu savienojumi ) un teikumus. Nosaka vārda skanisko sastāvu ( skaņa, patskaņi, zilbe ). Veido, intonatīvi pareizi izrunā un raksta stāstījuma, jautājuma un izsaukuma teikumus.
Mērķis: Zināšanu nostiprināšana patskaņu un divskaņu apguvē.
Uzdevumi:
1) Attīstīt skolēnu uzmanību, klausoties skolotājas stāstījumā un atbildot uz jautājumiem.
2) Paplašināt vārdu krājumu, lasot tekstus un rakstot gaiļa īpašības.
3) Bagātināt skolēnu iztēli, izdomājot pasakas turpinājumu.
4) Sekmēt skolēnu domāšanu, sakāmvārdā pasvītrojot patskaņus un divskaņus.
5) Attīstīt rakstīt un lasītprasmi, izpildot dažādus uzdevumus.
6) Attīstīt pirkstu sīko muskulatūru, pildot uzdevumus un krāsojot gaili. .

Metodes, darba formas: Frontāls, individuāls darbs, stāstījums, vingrinājumi, vizualizēšana, jautājumi un atbildes, diskusija.
Mācību līdzekļi, izdale:
♦ Mācību grāmata – G. Andersone, D. Ērgle, M. Filatova, V. Golubova, I. Ikale, „ Zīle ” Latviešu valoda 1. klasei, Zvaigzne ABC, 2005., 192 lpp.
♦ Latviešu tautas mīklas;
♦ Kopēts materiāls – gailis ( Skat. pielikumu Nr. 10. ).
Stundas gaita:
1) Uzdod mīklu: kaula deguns, gaļas bārda, raibi svārki mugurā, kuras atminējums ir gailis.
2) Mācību grāmatas 102. lpp. lasām O.Vācieša dzejoli „ Gailis ”. Atbildam uz grāmatā uzdotajiem jautājumiem. Un izpilda nelielos uzdevumus, noraksta pēdējo pantiņu un pasvītro visus patskaņus tajā, kā arī, noskaidro, kurš divskanis dzejolī atkārtojas visbiežāk.
3) Skolotāja katram skolēnam izdala lapu uz kuras uzkopēts gailis (Skat. pielikumu Nr. 10. ), skolēnu uzdevums izdomāt un uzrakstīt gaiļa īpašības ap to. Kāds jums liekas gailis?
4) Dinamiskā pauze. Skolotāja uzdod mīklu: platkāje iet pa ceļu, skaļi dzied – pēk, pēk! Pīle.
5) 103.lpp. no mācību grāmatas lasa tekstu „ Gailis un pīle ”. Noskaidrojam, ko šī pasaka mums māca un kurš no trim piedāvātajiem sakāmvārdiem atbilst šai pasakai vislabāk. Tad skolēni to glīti pārraksta burtnīcā, atkal pasvītro patskaņus un divskaņus. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants