Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.01.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Pirmsskolas prakses konspekts', 1.
  • Konspekts 'Pirmsskolas prakses konspekts', 2.
  • Konspekts 'Pirmsskolas prakses konspekts', 3.
  • Konspekts 'Pirmsskolas prakses konspekts', 4.
  • Konspekts 'Pirmsskolas prakses konspekts', 5.
  • Konspekts 'Pirmsskolas prakses konspekts', 6.
  • Konspekts 'Pirmsskolas prakses konspekts', 7.
  • Konspekts 'Pirmsskolas prakses konspekts', 8.
  • Konspekts 'Pirmsskolas prakses konspekts', 9.
Darba fragmentsAizvērt

Pirmā nedāļa
Tēma nedēļai: Diena un nakts
Mērķis nedēļai: Izziņas interešu veidošana par dienu un nakti
Pirmdiena
Tēma: Diena un nakts
Mērķis: Sniegt vispārīgu priekšstatus par debes ķermeņiem, to rašanās pirmsākumiem
Dominante un pakārtotie darbības veidi: aplicēšana, runa, mūzika, sports
Uzdevumi:
1.Nostiprināt vērošanas prasmes, vērot un pētīt debes ķermeņus.
2.Sekmēt līmēšanas iemaņu attīstību līmējot sauli, mēnesi, zvaigznes.
Dienas gaita un saturs
Nodarbības posms
Rīta cēliens
Uzskate,
materiāli
Grāmatas par dienu un nakti, attēli.
Skolotāja
darbība
Skolotāja izliek grāmatas, attēlus par dienu un nakti un debesu ķermeņiem.
Bērnu darbība
Bērni palīdz izlikt grāmatas un attēlus par dienu un nakti.
Skolotāja un bērna sadarbības analīze
Bērni labprāt palīdz izlikt grāmatas.
Nodarbība
Ievada daļa
Sasveicināšanās ar kustību rotaļu „Labrīt” (Skat. Pielikumā Nr.1).
Dabas kalendāra sakārtošana.
Skolotāja aicina bērnus sastāties aplī uz paklāja. Skolotāja aicina bērnus pie dabas kalendāra, lai saliktu atbilstoši šai dienai.
Bērni sastājas aplī uz paklāja un sasveicinās ar kustību rotaļu. Bērniem patīk sakārtot dabas kalendāru, ko kopīgi arī izdarām.
Skolotāja ar diviem bērniem sakārto dabas kalendāru pārrejies vēro kāds ir laiks un vai ir sniegs, vai spīd saule.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants