Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.04.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'XXX uzņēmuma mārketinga stratēģija', 1.
  • Referāts 'XXX uzņēmuma mārketinga stratēģija', 2.
  • Referāts 'XXX uzņēmuma mārketinga stratēģija', 3.
  • Referāts 'XXX uzņēmuma mārketinga stratēģija', 4.
  • Referāts 'XXX uzņēmuma mārketinga stratēģija', 5.
  • Referāts 'XXX uzņēmuma mārketinga stratēģija', 6.
  • Referāts 'XXX uzņēmuma mārketinga stratēģija', 7.
  • Referāts 'XXX uzņēmuma mārketinga stratēģija', 8.
  • Referāts 'XXX uzņēmuma mārketinga stratēģija', 9.
  • Referāts 'XXX uzņēmuma mārketinga stratēģija', 10.
  • Referāts 'XXX uzņēmuma mārketinga stratēģija', 11.
  • Referāts 'XXX uzņēmuma mārketinga stratēģija', 12.
  • Referāts 'XXX uzņēmuma mārketinga stratēģija', 13.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Ievads    2
2.  Īs uzņēmuma raksturojums    2
3.  Pieprasījums    3
4.  SIA „XXX”iekšējās un ārējās vides raksturojums    4
5.  SIA „XXX” preču sortiments    5
6.  SIA „XXX” ražoto preču kvalitāte    6
7.  Cenas    7
8.  Visaptverošie mārketinga mērķi un stratēģijas    8
9.  Uzņēmuma SWOT analīze    9
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās ir liela nozīme mārketingam, lai uzņēmumi varētu veiksmīgi darboties un attīstīties. Mārketings ir nozīmīgs uzņēmumiem arī tādēļ, lai veiksmīgi spētu piesaistīt jaunus pircējus un noturēt esošos, kas nebūt nav viegls uzdevums mūsdienu situācijā, kad konkurentu ir daudz un katrs piedāvā kaut ko īpašu un cenšas noturēt savus pircējus tikai pie sevis, izstrādājot dažādas mārketinga aktivitātes.
Tirgus ekonomikas apstākļos, īstenojot savus mērķus un ieceres ir jāveic dažādas darbības. Lai īstenotu mārketinga mērķus un funkcijas ir jāņem vērā arī ražošanas, finansu, grāmatvedības, kā arī pārējas uzņēmuma darbības, kas veido organizācijas mārketinga iekšējo vidi.
Mārketinga vide ir organizācijas darbību ietekmējošo labvēlīgo un nelabvēlīgo faktoru kopums, kuri izraisa nepieciešamību tos izmantot vai pārvarēt, lai īstenotu mārketinga mērķus. Sabiedrība ar ierobežoto atbildību “XXX” nodarbojas ar mēbeļu ražošanu un tirdzniecību.
Uzņēmums dibināts un reģistrēts Latvijas Republikas Uzņēmumu Reģistrā 2001. gada 18. oktobrī un darbojas saskaņā ar statūtiem un Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem. Sabiedrība ir juridiska persona ar savu nosaukumu, patstāvīgu bilanci, norēķinu kontu bankā un savu zīmogu. Sabiedrības pamatkapitāls var būt materiālie un finansu resursi, kas nepieciešami darbības uzsākšanai un tās tālākai izvēršanai. Šī uzņēmuma Statūtu fonds ir 3 000, - Ls un sastāv no divām daļām, katra daļas cena ir 1500,-Ls.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants