Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.12.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Tūrisma sektora raksturojums, tūrisma aģentūras', 1.
  • Konspekts 'Tūrisma sektora raksturojums, tūrisma aģentūras', 2.
  • Konspekts 'Tūrisma sektora raksturojums, tūrisma aģentūras', 3.
  • Konspekts 'Tūrisma sektora raksturojums, tūrisma aģentūras', 4.
  • Konspekts 'Tūrisma sektora raksturojums, tūrisma aģentūras', 5.
  • Konspekts 'Tūrisma sektora raksturojums, tūrisma aģentūras', 6.
  • Konspekts 'Tūrisma sektora raksturojums, tūrisma aģentūras', 7.
  • Konspekts 'Tūrisma sektora raksturojums, tūrisma aģentūras', 8.
  • Konspekts 'Tūrisma sektora raksturojums, tūrisma aģentūras', 9.
  • Konspekts 'Tūrisma sektora raksturojums, tūrisma aģentūras', 10.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Tūrisma aģentūru nozīme    4
2.  Turisma aģentūru piedāvājums    5
3.  Statistikas dati    6
  Secinājumi    7
  Izmantotā literatūra    8
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Latvijā tūrisma aģentūru piedāvājums ir lielāks par pieprasījumu. Līdz ar to palielinās konkurence tūrismu aģentūru starpā.
Tūrisma aģentūras veido dažādas akcijas, lai piesaistītu klientus un atšķirtos no citām tūrisma aģentūrām.
Pēdējā gada laikā ir ievērojami palielinājies ceļotāju skaits Latvijā. Līdz ar to arī aģentūru skaits, un to peļņa arī palielinās.
Pēdējos gados arvien vairāk arī vietējie Latvijas iedzīvotāji biežāk izvēlas ceļot savas valsts robežās. Tas rada iespēju un arī nepieciešamību tālāk attīstīt tūrisma nozari Latvijā.

Autora komentārsAtvērt
Atlants