-
Ceļojuma maršruta izstrāde uz Aļasku
| Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
| Ievads | 3 | |
| 1. | Ceļojuma būtība | 4 |
| 2. | Maršruta plānošana | 6 |
| 2.2. | Cenu veidošana | 7 |
| 2.3. | Ceļojuma cenas veidošanās | 7 |
| 2.4. | Ceļojuma dokumentācija | 8 |
| 3. | Darba metodika | 9 |
| 5. | Maršruta izstrāde | 11 |
| 6. | Maršruta pieprasījums potenciālo klientu vidū | 18 |
| 6.1. | Pētījuma veikšanas process | 18 |
| 6.2. | Pētījuma rezultāti | 18 |
| 7. | Tirgus izpēte | 22 |
| Secinājumi un priekšlikumi | 24 | |
| Izmantotā literatūra | 25 | |
| Pielikums | 26 |
Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
• Anketēšanas rezultāti norāda uz to, ka cilvēki labprāt dotos ceļojumā uz Aļasku, ja šāds pakalpojums būtu pieejams par zemākām izmaksām;
• Galvenās aktivitātes, ko iespējamie potenciālie ceļotāji vēlētos piedzīvot Aļaskā, ir tikai šim štatam raksturīgās izklaides iespējas, piemēram, izbraucieni pajūgā ar Aļaskas malamutiem ;
• Ceļojumu izstrādātājiem ir vairāk jāpopularizē Aļaska kā ceļojuma galamērķis;
• Aļasku kā ceļojuma galamērķi visbiežāk izvēlas aktīvā tūrisma piekritēji;
• Aptaujas respondenti iespējamajā ceļojumā uz Aļasku vēloties izbaudīt tieši aktīvo un piedzīvojumu tūrismu, jo kā liecina aptaujas dati, tad tikai 7% respondentu saistošas liktos tādas aktivitātes kā muzeju, kultūras mantojuma centru un kino apmeklējumi;
• Izstrādātā maršruta pakalpojumi ir adekvāti noteiktajai pārdošanas cenai, tam piekrita 85% respondentu;
Priekšlikumi:
• Popularizēt iespēju doties ceļojumā uz Aļasku;
• Mudināt potenciālos ceļotājus dot priekšroku atpūtai sniegotajās, nevis siltajās zemēs, pamatojoties uz to, ka globālās sasilšanas rezultātā ar laiku šādas iespējas vairāk var nebūt;
• Izstrādājot ceļojumu maršrutus uz Aļasku vairāk koncentrēties uz to, lai piedāvājumā būtu pēc iespējas vairāk aktivitāšu, kas īpaši raksturīgas un asociējas ar štatu.
…
Studiju darbs Saturs: *Ievads *Ceļojuma būtība *Maršruta plānošana *Cenu veidošana *Ceļojuma cenas veidošanās *Ceļojuma dokumentācija *Darba metodika *Maršruta izstrāde *Maršruta pieprasījums potenciālo klientu vidū *Pētījuma veikšanas process *Pētījuma rezultāti *Tirgus izpēte *Secinājumi un priekšlikumi *Izmantotā literatūra *Pielikumi




























