• Vārdu krājuma un sarunvalodas raksturojums bērniem ar viegliem garīgās attīstības traucējumiem

     Novērtēts!

    Eseja2 Pedagoģija, Psiholoģija

Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.01.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
  • Eseja 'Vārdu krājuma un sarunvalodas raksturojums bērniem ar viegliem garīgās attīstība', 1.
  • Eseja 'Vārdu krājuma un sarunvalodas raksturojums bērniem ar viegliem garīgās attīstība', 2.
  • Eseja 'Vārdu krājuma un sarunvalodas raksturojums bērniem ar viegliem garīgās attīstība', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Borna L.E., Ruso N.F. grāmatā „Psiholoģija” valoda definēta kā simbolu sistēma, kuras pamatā ir apkārtējās pasaules simboliska reprezentācija psihē. Simboli ir vārdi, kas atbilst dažādiem reālās pasaules objektiem, notikumiem, darbībām un situācijām. Šie simboli tiek apvienoti valodas formā, lai cilvēks varētu izteikt attiecības starp objektiem un jēdzieniem, kurus simbolizē vārdi.1 Taču pusaudžiem ar viegliem garīgās attīstības traucējumiem ir šaurs vārdu krājums. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants