Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.04.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Brīvā laika un tūrisma nozares uzņēmuma stratēģiskās vadības aspektu pētījums', 1.
  • Referāts 'Brīvā laika un tūrisma nozares uzņēmuma stratēģiskās vadības aspektu pētījums', 2.
  • Referāts 'Brīvā laika un tūrisma nozares uzņēmuma stratēģiskās vadības aspektu pētījums', 3.
  • Referāts 'Brīvā laika un tūrisma nozares uzņēmuma stratēģiskās vadības aspektu pētījums', 4.
  • Referāts 'Brīvā laika un tūrisma nozares uzņēmuma stratēģiskās vadības aspektu pētījums', 5.
  • Referāts 'Brīvā laika un tūrisma nozares uzņēmuma stratēģiskās vadības aspektu pētījums', 6.
  • Referāts 'Brīvā laika un tūrisma nozares uzņēmuma stratēģiskās vadības aspektu pētījums', 7.
  • Referāts 'Brīvā laika un tūrisma nozares uzņēmuma stratēģiskās vadības aspektu pētījums', 8.
  • Referāts 'Brīvā laika un tūrisma nozares uzņēmuma stratēģiskās vadības aspektu pētījums', 9.
  • Referāts 'Brīvā laika un tūrisma nozares uzņēmuma stratēģiskās vadības aspektu pētījums', 10.
  • Referāts 'Brīvā laika un tūrisma nozares uzņēmuma stratēģiskās vadības aspektu pētījums', 11.
  • Referāts 'Brīvā laika un tūrisma nozares uzņēmuma stratēģiskās vadības aspektu pētījums', 12.
  • Referāts 'Brīvā laika un tūrisma nozares uzņēmuma stratēģiskās vadības aspektu pētījums', 13.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Lean menedžmenta metode    4
1.1.  Lean menedžmenta metodes pamatstratēģijas    4
1.2.  Lean menedžmenta domāšanas veidi    5
1.3.  Lean menedžmenta darbības principi    5
1.4.  Lean metodes pielietošana uzņēmumā    5
1.4.1.  Ieguvumi no Lean menedžmenta pielietošanas uzņēmumā    6
  Secinājumi un priekšlikumi    8.
  Izmantotā literatūra    9
  Pielikumi    10
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi.
1. Lean menedžmenta pieejas efektivitātes pamatā ir cilvēku spēja un vēlēšanās izmainīt ierasto domāšanas veidu.
2. Lean menedžmenta metode atbalsta orientāciju uz atsevišķu patērētāju vajadzībām.
3. Lean ir sistēmiska pieeja, kas ļauj identificēt un izskaust nelietderīgo ar nepārtrauktas produktu un procesu plūsmas uzlabošanas palīdzību.
4. Lean netiek nodalīti atsevišķi uzdevumi, bet aptverta procesu plūsma kopumā, apzinoties, kā pārmaiņas vienā posmā ietekmēs visu pārējo.
5. Lielākā daļa aptaujāto (80%) uzskata, ka komandas darbs ir rezultatīvāks, nekā individuāls darbs.
6. Lean menedžmenta darbības principi, tādi kā pašatbildība, orientācija uz klientu un domāšana un plānošana uz priekšu, tika novērtēti pozitīvi. Aptaujātie uzskata, ka šādi principi ir derīgi un pat nepieciešami veiksmīgai darbībai.
7. Vīriešu un sieviešu viedokļi šajos jautājumos praktiski neatšķiras.

Autora komentārsAtvērt
Atlants