Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Kvalitātes nodrošināšanas metodoloģija ', 1.
  • Referāts 'Kvalitātes nodrošināšanas metodoloģija ', 2.
  • Referāts 'Kvalitātes nodrošināšanas metodoloģija ', 3.
  • Referāts 'Kvalitātes nodrošināšanas metodoloģija ', 4.
  • Referāts 'Kvalitātes nodrošināšanas metodoloģija ', 5.
  • Referāts 'Kvalitātes nodrošināšanas metodoloģija ', 6.
  • Referāts 'Kvalitātes nodrošināšanas metodoloģija ', 7.
  • Referāts 'Kvalitātes nodrošināšanas metodoloģija ', 8.
  • Referāts 'Kvalitātes nodrošināšanas metodoloģija ', 9.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Pakalpojuma raksturojums    4
2.  Klientu prāsības šim pakalpojumam    5
3.  Pakalpojuma rakstūrojošie kvalitātes parametri    5
5.  ISO standarti    8
6.  Iespējamas neatbilstības un tas novēršanas iespējas pakalpojuma sniegšanas laikā    9
Darba fragmentsAizvērt

Mātes uzņēmums Alcatel-Lucent Francijā realīze savu produkciju Baltijas tirgū. Tātād izkatīsim pakālpojumu,kuru sniedz Baltijas valstīs viena no meitas uzņēmumiem SIA” Alcatel-Lucent Baltics”. Kā pakalpojumu ir izvēlēta telekomunikācijas iekārtas pārdošana un apkalpošana Baltijas tirgū. Pakalpojums ietver sevī visas stādijas no produkcijas piedāvājumā, sadarbības līguma noslēgšanas , pasūtījumu saņemšanas un apstrādāšanas līdz produkcijas pārdošanas brīdim.
Ar šo pakalpojumu sniegšanu uzņēmumā ir nodarbināti 8 cilvēki. Projekta vadītājs, kurš saskāņo ar piegādātāju iespējamo cenu. Pārdošanas vadītājs, kurš izstrādā attiecīgo piedāvājumu potencialājiem klientiem Baltijas tirgū. Loģistikas nodaļas vadītājs un viņā asistents, kuri saņem pasūtījumu no klienta, apstrāda to un veic pasūtījumu jau no saviem piegādātajiem.Finanšu direktore, kura nodarbojas ar finanšu atbalstu pakalpojuma saņemšanas brīdi un veic visus nepieciešamus maksājumus un dokumentacijas apstrādi. Vēl divi cilvēki ir nodarbināti pēc produkcijas pārdošanas. Tie ir inženieri, kuri veic tehnisko apkalpošanu uz sniegto pakalpojumu.
Tātad pirms pārdot noteikto iekārtu notiek klienta vajadzības noteikšana dotajā produktā, piedāvajuma izstrādāšana atbilstoši vajadzībām, tieša produkta pārdošana un pēc visa tā vēl tehniskais atbalsts un apkalpošana.
Visi klienti ir juridiskās personas.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants