Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.01.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Eseja 'Veikala mārketinga aktivitātes', 1.
  • Eseja 'Veikala mārketinga aktivitātes', 2.
  • Eseja 'Veikala mārketinga aktivitātes', 3.
  • Eseja 'Veikala mārketinga aktivitātes', 4.
  • Eseja 'Veikala mārketinga aktivitātes', 5.
  • Eseja 'Veikala mārketinga aktivitātes', 6.
  • Eseja 'Veikala mārketinga aktivitātes', 7.
  • Eseja 'Veikala mārketinga aktivitātes', 8.
  • Eseja 'Veikala mārketinga aktivitātes', 9.
Darba fragmentsAizvērt

Iepazīstoties ar šo rakstu, situācija kļūst tuva un pārāk pazīstama gan no patērētāja , gan no piedāvātāja viedokļa.
Raugoties uz šo situāciju nedaudz no piedāvātāja viedokļa, proti, pati esmu SIA Rimi Latvia darbiniece, secinu tikai sekojošo...
Uzņēmums, šajā gadījuma lielais tirdzniecības tīkls SIA Rimi Latvia, tik ļoti cenšas ieiet tirgū ar savu plašo izdomu un plaši piedāvāto preču klāstu, ka pat brīžiem aizmirst par patērētāja labklājību u.tt. Darbojoties šai uzņēmumā redzu tā kļūdas iekšēji, tāpēc ir vieglāk izprast situāciju no abiem uztveres punktiem.
Kāpēc šai gadījumā cilvēks, kas rakstījis šo rakstu ir tik vīlies darbiniekā un veikala izkārtojumā, jo :
1. Rimi Latvia , salīdzinājumā ar citiem uzņēmumiem, reti organizē darbinieku apmācības, kursus un pat pieņemot darbinieku uzzina tikai dažus sīkumus par gribēt strādājošo personu. Tā kā pati strādāju konkrēti Rimi Hypermarketa Alfa info centrā, redzu, kā risinās un notiek šī darbinieku pieņemšana, tāpēc, ka šis pasākums notiek ar mūsu starpniecību. Varbūt vienā reizē no 10, tiek cilvēks vairāk iztaujāts vai kā tamlīdzīgi.
Tāpēc darbinieki , vairums gadījumos, ir nelaipni, nerunīgi, noraidoši u.tt. Darba devējs nenodrošina darba veikšanai paredzēto apmācību pilnībā, nerada nekādu motivāciju censties. Darbinieki ir pārsvarā jauni cilvēki, studenti, kas darbu veic pirmo reiz, kas ,jo vairāk prasa apmācību un pareizu nostāju savam amatam. Nav gluži tā, ka netiek jaunais darbinieks apmācīts, tomēr tas nenotiek tā, kā tam būtu jābūt. Un godīgi sakot, jo laiks rit ātrāk, jo nevīžīgāk viss notiek. Kāpēc tā notiek? Tāpēc, ka Rimi veikaliem trūkst darbinieku, tie tiek pieņemti tādi, kādi tie ir, ar pieredzi , bez tās. Galvenais, kam vēl kaut cik tiek pievērsta uzmanība ir izskats un valsts valodas prasme. Vai tas viss nav mazliet smieklīgi? Mani tas pat mazliet kaitina, tāpēc, jo vairāk, šis raksts mani fascinē.
Jaunos ,paņemtos darbiniekus, iemet nodaļā, kas nebūt nav maza un atbildību nesoša, nedaudz kaut ko pastāsta un tas ir viss. Cilvēks ir apmulsis jau pirmajā klienta jautājuma gadījumā, un kāds ir rezultāts? Neapmierināts klients! Ne tā? Vairums gadījumu, jaunais darbinieks tikai atnācis atpūsties, klienta jautājuma gadījuma rupji atbild, vai atsaka viņam, to rupji aizraidot.

Autora komentārsAtvērt
Atlants