Vērtējums:
Publicēts: 10.01.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Uzņēmuma X stratēģijas izstrāde', 1.
  • Referāts 'Uzņēmuma X stratēģijas izstrāde', 2.
  • Referāts 'Uzņēmuma X stratēģijas izstrāde', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmums „X” ir konsultācijas pakalpojumu sniedzējs.



Uzņēmuma iekšējā vide:
Uzņēmumam ir noteikta organizatoriskā struktūra, kuru veido 20 cilvēki, kuri strādā 3 filiālēs.

Katra darba vieta ir iekārtota atbilstoši konkrētā darba veikšanai, saskaņā ar nacionālo un Eiropas Savienības likumdošanu.
Ir ievērotas elektrodrošības, ugunsdrošības un darba aizsardzības prasības.

Uzņēmumā tiek izmantota 3 veidu programmatūra:

-Sistēmas programmatūra, kas nodrošina dažādo datoram pieslēgto iekārtu un sastāvdaļu darbību
-Lietotājprogrammas, kuras izmanto konkrētu uzdevumu izpildei
teksta ievadīšanai un noformēšanai - teksta redaktorus, piemēram, Microsoft Word
zīmējumu veidošanai - grafiskās paketes, piemēram, Paint, CorelDraw, Microsoft Image Composer;
attēlu apstrādei - foto apstrādes paketes, piemēram, Adobe PhotoDeluxe
aprēķinu veikšanai - elektroniskās tabulas, piemēram, Microsoft Excel,
uzstāšanās un reklāmas materiālu sagatavošanai un demonstrācijai - prezentāciju programmas, piemēram, Microsoft PowerPoint
datu uzglabāšanai un apskatei - datu bāzes, piemēram, Microsoft Access, darbam ar internetu - interneta pārlūkprogrammas, piemēram, Microsoft Internet Explorer.
Izcelt X esošo un jauno klientu acīs, kā efektīvu pakalpojumu sniedzēju, gaidītās kvalitātes, pakalpojuma līmenī.


III Mērķis, uz kura sasniegšanu uzņēmumam ir jāvirzās

Izvērtējot uzņēmuma esošo stāvokli. (vadības pārskata laikā) X ir:
jāattīstīta uzņēmuma pārējos pakalpojumu veidus un esošie pakalpojumi ir jāsniedz ar vēl lielāku pievienoto vērtību. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants