Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.11.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Reklāmu analīze', 1.
  • Konspekts 'Reklāmu analīze', 2.
  • Konspekts 'Reklāmu analīze', 3.
  • Konspekts 'Reklāmu analīze', 4.
  • Konspekts 'Reklāmu analīze', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Reklāmas ir būtiska mūsu dzīves sastāvdaļa, jo tās ir ik uz soļa. Reklāmas iespaido mūsu psihi, kā rezultātā pret kādu konkrētu reklāmu izjūtam patiku, interesi un konkrēto produktu iegādājamies vai izraida gluži pretēju attieksmi.

1. Reklāma Centis Ūbele, Maximas reklāmā par salātu mazgāšanu.
• Centis Ūbele ar reklāmas palīdzību cenšas apgāzt apgalvojumu, ka Maxima lielveikalos tiek mazgāti salāti un nākamajā dienā pārdoti atkārtoti. Šī reklāma ir aktuāla, jo pēdējā laikā par šādu rīcību visai bieži tiek runāts.
• Mērķa auditorija ir Maxima klienti, precīzāk tie, kas ir pārāk slinki, lai paši mājās gatavotu salātus. Citiem vārdiem klientiem, kas iegādājas salātus. Reklāmas efekti mērķauditorijas ietekmei ir apgalvojumi, ka par „salātu mazgāšanu” runā cilvēki, kuri kaut kur kaut ko ir dzirdējuši, bet nav konkrētu faktu, ka kāds ar to būtu sastapies. Kā arī veiktais „eksperiments”, kur pats Centis Ūbele stundām ilgi mazgājis salātus un sapratis, ka tas ir tikai mīts un ka tā Maximā nenotiek.
• Verbāli Centis Ūbele apgalvo, ka salātu mazgāšana nav iespējama, ka tas ir sarežģīts process, jo pats to cenšas izdarīt, lai pierādītu, ka tā notiek vai nenotiek. Neverbāli viņš cītīgu un domīgu sejas izteiksmi cenšas šos salātus mazgāt ar sietu, ar kādu parasti susina makaronus.

Atlants