Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.04.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Mārketinga stratēģiskā plānošana uzņēmējdarbības attīstībā', 1.
  • Referāts 'Mārketinga stratēģiskā plānošana uzņēmējdarbības attīstībā', 2.
  • Referāts 'Mārketinga stratēģiskā plānošana uzņēmējdarbības attīstībā', 3.
  • Referāts 'Mārketinga stratēģiskā plānošana uzņēmējdarbības attīstībā', 4.
  • Referāts 'Mārketinga stratēģiskā plānošana uzņēmējdarbības attīstībā', 5.
  • Referāts 'Mārketinga stratēģiskā plānošana uzņēmējdarbības attīstībā', 6.
  • Referāts 'Mārketinga stratēģiskā plānošana uzņēmējdarbības attīstībā', 7.
  • Referāts 'Mārketinga stratēģiskā plānošana uzņēmējdarbības attīstībā', 8.
  • Referāts 'Mārketinga stratēģiskā plānošana uzņēmējdarbības attīstībā', 9.
  • Referāts 'Mārketinga stratēģiskā plānošana uzņēmējdarbības attīstībā', 10.
  • Referāts 'Mārketinga stratēģiskā plānošana uzņēmējdarbības attīstībā', 11.
  • Referāts 'Mārketinga stratēģiskā plānošana uzņēmējdarbības attīstībā', 12.
  • Referāts 'Mārketinga stratēģiskā plānošana uzņēmējdarbības attīstībā', 13.
  • Referāts 'Mārketinga stratēģiskā plānošana uzņēmējdarbības attīstībā', 14.
  • Referāts 'Mārketinga stratēģiskā plānošana uzņēmējdarbības attīstībā', 15.
  • Referāts 'Mārketinga stratēģiskā plānošana uzņēmējdarbības attīstībā', 16.
  • Referāts 'Mārketinga stratēģiskā plānošana uzņēmējdarbības attīstībā', 17.
  • Referāts 'Mārketinga stratēģiskā plānošana uzņēmējdarbības attīstībā', 18.
  • Referāts 'Mārketinga stratēģiskā plānošana uzņēmējdarbības attīstībā', 19.
  • Referāts 'Mārketinga stratēģiskā plānošana uzņēmējdarbības attīstībā', 20.
  • Referāts 'Mārketinga stratēģiskā plānošana uzņēmējdarbības attīstībā', 21.
  • Referāts 'Mārketinga stratēģiskā plānošana uzņēmējdarbības attīstībā', 22.
  • Referāts 'Mārketinga stratēģiskā plānošana uzņēmējdarbības attīstībā', 23.
  • Referāts 'Mārketinga stratēģiskā plānošana uzņēmējdarbības attīstībā', 24.
  • Referāts 'Mārketinga stratēģiskā plānošana uzņēmējdarbības attīstībā', 25.
  • Referāts 'Mārketinga stratēģiskā plānošana uzņēmējdarbības attīstībā', 26.
  • Referāts 'Mārketinga stratēģiskā plānošana uzņēmējdarbības attīstībā', 27.
  • Referāts 'Mārketinga stratēģiskā plānošana uzņēmējdarbības attīstībā', 28.
  • Referāts 'Mārketinga stratēģiskā plānošana uzņēmējdarbības attīstībā', 29.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Mārketinga stratēģija    4
1.1.  Stratēģiskā mārketinga plānošana uzņēmumā    6
1.2.  Mērķa tirgus    8
1.3.  Pirkšanas raksturs    9
1.4.  Informācijas nozīme stratēģiskā mārketinga plānošanā    10
1.5.  Konkurences stratēģija    12
1.6.  Produkta un zīmola stratēģija    12
2.  Pētāmā uzņēmuma McDonalds mārketinga stratēģija    14
3.  McDonalds mārketinga stratēģijā Latvijā    15
3.2.  McDonalds mērķa auditorija    16
3.3.  McDonalds SWOT analīze    17
3.4.  4Ps McDonalds restorānos    17
3.5.  McDonalds izkārtojums un strādājošais personāls    20
3.6.  McDonalds reklāmu politika produkta virzīšanai tirgū    21
3.7.  McDonalds konkurentu stratēģija    23
4.  Anketēšanas rezultātu izvērtējums    24
  Secinājumi un ieteikumi    27
  Literatūras saraksts    28
Darba fragmentsAizvērt

21. gadsimtā uzņēmumi aizvien vairāk apzinās, cik svarīga ir mārketinga loma uzņēmuma attīstībā. To, cik veiksmīgs ir uzņēmuma mārketings, veiksmīgi parāda pārdošanas rādītāji beigu bilancē.
Mārketings ir radoša disciplīna, kura ietver reklāmu, izplatīšanu un pārdošanu. Tāpat tas ir saistīts ar patērētāju esošo un potenciālo vajadzību un vēlmju izpēti ar mārketinga pētījumu palīdzību.1
Veiksmīgi uzņēmumi iegulda ļoti daudz resursus stratēģiskā mārketinga plānošanā, lai veiksmīgāk pārdotu savu preci un pakalpojumu. Ja tu rūpēsies par savu pircēju, peļņa sekos kā papildus labums. Mārketinga pamatprincips ir apkopot mērķa grupas pircēja vajadzības. Lai pareizi sāktu plānot uzņēmuma mārketinga procesus, nepieciešams saprast savus potenciālos pircējus, viņu vajadzības un vēlmes. Pārdošana un publicitāte ir tikai daļa no šīs lielās puzles.
Kā teicis izcilais mārketinga speciālists Filips Kotlers „Mārketings ir sociāls un margināls process, pēc kura individuālas personas un personu grupas saprot savas vēlmes un vajadzības, kam seko apmaiņas un vērtības novērtēšanas process.”
Pētījuma priekšmets ir mārketinga stratēģiju ietekme uzņēmumu tālākā attīstībā.
Pētījuma objekts ir kompānijas McDonalds mārketinga stratēģijas loma uzņēmumu attīstībā Latvijā.
Pētījuma mērķis ir: analizēt mārketinga stratēģijas nozīmi uzņēmuma veiksmīgai attīstībai; izpētīt ātrās ēdināšanas restorāna tīkla McDonalds mārketinga stratēģiju Latvijā.
Darba uzdevums:
1.Analizēt teorētisko literatūru par mārketinga stratēģijām un stratēģisko mārketinga plānošanu
3.Izpētīt ātrās ēdināšanas restorāna tīklā McDonalds mārketinga stratēģiju un cilvēku attieksmi pret to.
4.Veikt aptauju un apkopot iegūtos rezultātus
5.Balstoties uz izpētes materiālu un aptaujas rezultātiem, izdarīt secinājumus un formulēt ieteikumus.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants