Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.05.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Pamatskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Dekoratīvā kosmētika', 1.
  • Referāts 'Dekoratīvā kosmētika', 2.
  • Referāts 'Dekoratīvā kosmētika', 3.
  • Referāts 'Dekoratīvā kosmētika', 4.
  • Referāts 'Dekoratīvā kosmētika', 5.
  • Referāts 'Dekoratīvā kosmētika', 6.
  • Referāts 'Dekoratīvā kosmētika', 7.
  • Referāts 'Dekoratīvā kosmētika', 8.
  • Referāts 'Dekoratīvā kosmētika', 9.
  • Referāts 'Dekoratīvā kosmētika', 10.
  • Referāts 'Dekoratīvā kosmētika', 11.
  • Referāts 'Dekoratīvā kosmētika', 12.
  • Referāts 'Dekoratīvā kosmētika', 13.
Darba fragmentsAizvērt

Vārds “kosmētika” cēlies no grieķu valodas vārda kosmētiķe, kas nozīmē “izdaiļošanas māksla”.
Gandrīz katra Latvijas sieviete vecumā no 18 līdz 65 gadiem lieto kādu kosmētikas vai ķermeņa kopšanas līdzekli – vai tas būtu šampūns, sejas krēms, lūpu krāsa vai kas cits. Šobrīd Latvijā dzīvo 782 369 sievietes šādā vecumā un tikai 1 % jeb 7824 no viņām nelieto nevienu no kosmētikas līdzekļiem. Šādi rādītāji nav pārsteidzoši. Pārsvarā gadījumu skaistumkopšanas līdzekļu reklāmas cenšas pārliecināt, kāds ir mūsdienu sievietes vizuālā tēla ideāls, un sievietes, protams, apzināti vai neapzināti tiecas šo ideālu arī sasniegt.
Analizējot kosmētikas līdzekļu lietošanu zīmolu līmenī, jāatzīmē, ka viena no vadošajām pozīcijām pēc lietošanas daudzuma (izņemot matu krāsas un dezodorantus) ir “Avon” kosmētikai. Tāpat sievietes samērā bieži lieto “Dzintara” un “Oriflame” kosmētiku. Patērētāju sociāli demogrāfiskais profils rāda, ka “Dzintara” kosmētika ir daudz populārāka starp vecākajām aptaujātajām sievietēm (55–65 gadi), savukārt citi zīmoli lielāku popularitāti gūst jaunāko sieviešu vidū.…

Atlants