Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.04.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Klientu apkalpošana', 1.
  • Referāts 'Klientu apkalpošana', 2.
  • Referāts 'Klientu apkalpošana', 3.
  • Referāts 'Klientu apkalpošana', 4.
  • Referāts 'Klientu apkalpošana', 5.
  • Referāts 'Klientu apkalpošana', 6.
  • Referāts 'Klientu apkalpošana', 7.
  • Referāts 'Klientu apkalpošana', 8.
  • Referāts 'Klientu apkalpošana', 9.
Darba fragmentsAizvērt

Visu veidu attiecībās ir svarīga savstarpēja saskarsme, arī saskarsmei ar klientu pamatā ir zināšanas, prasmes, pozitīvā attieksme.
Ir jāņem vērā ka uzņēmējdarbības galvenais posms ir klients. No klienta ir atkarīga peļņa, veiksmīga uzņēmuma attīstība, panākumi. Ir ļoti svarīgi profesionāli apkalpot klientu, lai viņš justos apmierināts. Veidojot attiecības ar klientu ir jāatceras, ka klients ir personība.
Apkalpojot klientu ir jāievēro daudz dažādu nosacījumu lai šīs process būtu veiksmīgs.

Pirmais iespaids
Pirmais iespaids ir vajadzīgs lai izvēlētos optimālo saskarsmes taktiku kontaktiem ar konkrēto partneri. …

Atlants