Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.12.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Benčmārkings - kvalitātes pilnveides metode', 1.
  • Prezentācija 'Benčmārkings - kvalitātes pilnveides metode', 2.
  • Prezentācija 'Benčmārkings - kvalitātes pilnveides metode', 3.
  • Prezentācija 'Benčmārkings - kvalitātes pilnveides metode', 4.
  • Prezentācija 'Benčmārkings - kvalitātes pilnveides metode', 5.
  • Prezentācija 'Benčmārkings - kvalitātes pilnveides metode', 6.
  • Prezentācija 'Benčmārkings - kvalitātes pilnveides metode', 7.
  • Prezentācija 'Benčmārkings - kvalitātes pilnveides metode', 8.
  • Prezentācija 'Benčmārkings - kvalitātes pilnveides metode', 9.
  • Prezentācija 'Benčmārkings - kvalitātes pilnveides metode', 10.
  • Prezentācija 'Benčmārkings - kvalitātes pilnveides metode', 11.
  • Prezentācija 'Benčmārkings - kvalitātes pilnveides metode', 12.
  • Prezentācija 'Benčmārkings - kvalitātes pilnveides metode', 13.
  • Prezentācija 'Benčmārkings - kvalitātes pilnveides metode', 14.
  • Prezentācija 'Benčmārkings - kvalitātes pilnveides metode', 15.
  • Prezentācija 'Benčmārkings - kvalitātes pilnveides metode', 16.
  • Prezentācija 'Benčmārkings - kvalitātes pilnveides metode', 17.
  • Prezentācija 'Benčmārkings - kvalitātes pilnveides metode', 18.
  • Prezentācija 'Benčmārkings - kvalitātes pilnveides metode', 19.
  • Prezentācija 'Benčmārkings - kvalitātes pilnveides metode', 20.
  • Prezentācija 'Benčmārkings - kvalitātes pilnveides metode', 21.
  • Prezentācija 'Benčmārkings - kvalitātes pilnveides metode', 22.
  • Prezentācija 'Benčmārkings - kvalitātes pilnveides metode', 23.
  • Prezentācija 'Benčmārkings - kvalitātes pilnveides metode', 24.
Darba fragmentsAizvērt

Kvalitātes nodrošināšana sociālajās institūcijās
Sociālo institūciju darbība nav vērsta uz peļņas gūšanu, bet gan valsts un pašvaldības budžeta līdzekļu ietaupīšanu.
Mērķis ir viens- sniegt pēc iespējas kvalitatīvāku pakalpojumu/ preci, lai apmierinātu klientu vajadzības.
Tāpēc sociālajām institūcijām jādomā par kvalitātes nodrošināšanas un pilnveides sistēmas ieviešanu.

Kvalitātes nodrošināšana sociālajās institūcijās
Sociālās institūcijās pasaulē tiek kritizētas par nepietiekoši labu vadības stratēģijas, kāda piemīt biznesa struktūrām.
Tai būtu jābūt tikpat efektīvai kā menedžmenta uzņēmējdarbībā.
Jo katras organizācijas darbības mērķis ir vislabākie rezultāti, kas aptver gan klientu, gan darbinieku, gan visas sabiedrības apmierinātību, kā arī sabalansēts budžeta līdzekļu izlietojums.

Autora komentārsAtvērt
Atlants