Vērtējums:
Publicēts: 09.12.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Konspekts 'E-komercijas aptauja', 1.
  • Konspekts 'E-komercijas aptauja', 2.
  • Konspekts 'E-komercijas aptauja', 3.
  • Konspekts 'E-komercijas aptauja', 4.
  • Konspekts 'E-komercijas aptauja', 5.
  • Konspekts 'E-komercijas aptauja', 6.
  • Konspekts 'E-komercijas aptauja', 7.
  • Konspekts 'E-komercijas aptauja', 8.
  • Konspekts 'E-komercijas aptauja', 9.
  • Konspekts 'E-komercijas aptauja', 10.
  • Konspekts 'E-komercijas aptauja', 11.
Darba fragmentsAizvērt

Pēc SIA "Revima" īpašnieces izveidotās tabulas var secināt, ka ,piemēram: tematiskajos svētkos (Miķeļdienas gadatirgus, Ziemassvētku tirdziņi) un Pilsētas svētkos, iegādātos vairāk SIA „Revima” produkciju, jo šāda veida svētkus apmeklē vairāk iedzīvotāju, bet ikmēneša gadatirgos pirktspēja būtu zemāka, jo uz šādiem tirgiem cilvēki dodas tad, kad grib iegādāties kādu konkrētu preci.
Suvenīriem, dāvanām “Vietējie labumi”, groziem un paplātēm būs pieejama produkta atlaide, ja klients pītos izstrādājums pirks vairumā, kā:
- privātpersonas , kas nopirks 3 grozus, paplātes - atlaide 3 % apmērā no groza, paplātes cenas.
- juridiska persona, kas nopirks 10 un vairāk grozus, paplātes - atlaide 3 % apmērā no groza, paplātes cenas.

Produktu attīstīt un uzlabot plānots ar:
• spilgtām krāsām;
• jauna sortimenta izstrādi;
• citu pilsētu labumu izstrādi.

Autora komentārsAtvērt
Atlants