-
Reklāmas nozīme produkta virzīšanai tirgū
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 5 | |
1. | Piekules maizes ceptuves raksturojums | 6 |
2. | Virzīšanas pasākumi | 8 |
2.1. | Reklāmas būtība un loma sabiedrībā | 12 |
2.2. | Reklāmas mērķis | 13 |
2.3. | Pārdošanas veicināšana un tās atšķirība no reklāmas | 14 |
3. | Aptaujas rezultātu analīze | 16 |
Secinājumi | 25 | |
Priekšlikumi | 26 | |
Izmantotā literatūra | 27 |
Secinājumi
1. Uzņēmumam ir vairāki produkta virzīšanas veidi tirgū, tomēr aptauja liecina, ka ne pārāk efektīvas, līdz ar to uzņēmuma un produkta atpazīstamība nav tik liela, kā cerēts.
2. Priekules maizes ceptuves produkcijas degustācija veikalos ir ļoti laba reklāma, tomēr šīs degustācijas ir pārāk maz. Pircēji, kuri bijuši uz šīm degustācijām atzīst, ka tas ir ļoti labs veids, kā virzīt savu preci tirgū, tomēr ir ļoti maz, kas uz šīm degustācijām ir bijuši. Būs vairāk degustāciju, būs vairāk pircēju.
3. Lielākā daļa aptaujāto respondentu atzina, ka visbiežāk pērk Priekules maizes ceptuves maizes izstrādājumus. Autore uzskata, ka tieši maize ir tas produkts, kas visvairāk ir iekarojis vietējo tirgu, un ka tieši maizi būtu jāvirza uz citiem tirgiem. Kūkas nav ieguvušas lielu atzinību vietējā tirgū, autore uzskata, ka tas būtu pārāk liels risks virzīt tieši kūkas plašākam tirgum.
4. Mājas lapa ir ļoti laba reklāma, ja par šīs mājas lapas esamību ir informēti pircēji. Šajā gadījumā mājas lapai nav nekādas lielās nozīmes, jo lielākā daļa aptaujāto respondentu par šādu reklāmas veidu par nebija dzirdējuši. Autore secina, ka lai šī mājas lapa gūtu atpazīstamību, tai ir nepieciešama sava reklāma.
…
Šī studiju darba tēma ir „Reklāmas nozīme Priekules maizes ceptuves produkta virzīšanai Latvijas tirgū”. Priekules maizes ceptuves uzņēmuma lielākā problēma ir nelielā atpazīstamība, jo atrodas ne pārāk lielā un atpazīstamā pilsētā – Priekulē. Lai gan šim uzņēmumam ir savas reklāma, tomēr lai virzītu produktu tirgū ar to vien nepietiek, tam ir nepieciešama lielāka reklāma, lai šo atpazīstamību iegūtu gan uzņēmums, gan tā ražotie produkti, kas arī ir pats galvenais. Šī uzņēmuma produkti jau ir ieguvuši atzinību vietējā pilsētā, tāpēc autore uzskata, ka ar labu reklāmu, šis uzņēmums varētu iekarot arī lielāku tirgu. Lai gan Priekules maizes ceptuves produktus pārdod arī lielākajos Latvijas veikalu tīklos arī Rīgā, tomēr retais apzinās, ka pērk tieši Priekules maizes ceptuves produktu. Reklāmas nozīme Priekules maizes ceptuves produkta virzīšanai tirgū ir ļoti liela, tieši reklāma veicina produkta atpazīstamību tirgū. Studiju darba mērķis noteikt reklāmas nozīmi Priekules maizes ceptuves produkta virzīšanai tirgū. Mērķis tiks realizēts izpētot un apkopojot iegūto informāciju par Priekules maizes ceptuvi, izmantojot salīdzinošo metodi, tik salīdzināta teorija ar to kā tas notiek praksē. Studiju darba uzdevumi ir apskatīt reklāmas jēdzienu un reklāmas veidus, noskaidrot kādus virzīšanas veidus izmanto šis uzņēmums, apskatīt reklāmas mērķus un uzdevumus, izpētīt kurš no Priekules maizes ceptuves reklāmas veidiem ir visievērojamākais, veikt aptaujas analīzi. Informācijas avoti, kuri ir izmantoti šajā studiju darbā galvenokārt ir interneta resursi un arī vispārējā un speciālā literatūra.
Pielikuma nav.