Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.07.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiski psiholoģisko vērojumu prakse pirmsskolā', 1.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiski psiholoģisko vērojumu prakse pirmsskolā', 2.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiski psiholoģisko vērojumu prakse pirmsskolā', 3.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiski psiholoģisko vērojumu prakse pirmsskolā', 4.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiski psiholoģisko vērojumu prakse pirmsskolā', 5.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiski psiholoģisko vērojumu prakse pirmsskolā', 6.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiski psiholoģisko vērojumu prakse pirmsskolā', 7.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiski psiholoģisko vērojumu prakse pirmsskolā', 8.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiski psiholoģisko vērojumu prakse pirmsskolā', 9.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiski psiholoģisko vērojumu prakse pirmsskolā', 10.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiski psiholoģisko vērojumu prakse pirmsskolā', 11.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiski psiholoģisko vērojumu prakse pirmsskolā', 12.
Darba fragmentsAizvērt

5.dienas mērķis: vērot, kā bērni darbojas ar plastalīnu.
Bērnu uzdevums bija izveidot katram savu brīnumputnu, uz putna trafareta, kurš izgriezts no karotna, bērniem jāizvēlas plastalīns un plānā kārtiņā jāizkrāso putniņš. Daži bērni sēž un kaut ko gaida. Bērns, kuram ir dauna sindroms izdara visātrāk, ļoti akurāti un skaisti un pats ir priecīgs, lai gan viņam ir ļoti grūti runāt. Meitene bija uzlikusi ļoti biezu kārtu, īpaši negribēja ar plastalīnu darboties, jo viņai pirkstiņi negrib klausīt. Citi bērni izvēlējās putnu taisīt vienā krāsā, citi no vairākām. Bērni bija ļoti priecīgi par saviem darbiņiem, katram savs putniņš likās visskaistākais. Pēc darbiņa pabeigšanas daži bērni bez teikšanas novāc savu darba vietu, saliek visu savās vietiņās, daži pabeidz darbiņu un skrien spēlēties, tad audzinatāja atgādina, ka jāsakārto sava darbavieta, bērni klausa un izdara visu, daži bērni palīdz arī citiem sakārtot darba vietas. Pēc tam bērni iet spēlēties, paši sadalās nelielās grupiņās. Viņiem patīk veidot no klučiem un ar robotiem izspēlē dažādas situācijas.

Autora komentārsAtvērt
Atlants