Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.12.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Mārketinga darbība, mērķi un veidi. Mārketinga koncepcijas', 1.
  • Prezentācija 'Mārketinga darbība, mērķi un veidi. Mārketinga koncepcijas', 2.
  • Prezentācija 'Mārketinga darbība, mērķi un veidi. Mārketinga koncepcijas', 3.
  • Prezentācija 'Mārketinga darbība, mērķi un veidi. Mārketinga koncepcijas', 4.
  • Prezentācija 'Mārketinga darbība, mērķi un veidi. Mārketinga koncepcijas', 5.
  • Prezentācija 'Mārketinga darbība, mērķi un veidi. Mārketinga koncepcijas', 6.
  • Prezentācija 'Mārketinga darbība, mērķi un veidi. Mārketinga koncepcijas', 7.
  • Prezentācija 'Mārketinga darbība, mērķi un veidi. Mārketinga koncepcijas', 8.
  • Prezentācija 'Mārketinga darbība, mērķi un veidi. Mārketinga koncepcijas', 9.
  • Prezentācija 'Mārketinga darbība, mērķi un veidi. Mārketinga koncepcijas', 10.
  • Prezentācija 'Mārketinga darbība, mērķi un veidi. Mārketinga koncepcijas', 11.
  • Prezentācija 'Mārketinga darbība, mērķi un veidi. Mārketinga koncepcijas', 12.
  • Prezentācija 'Mārketinga darbība, mērķi un veidi. Mārketinga koncepcijas', 13.
  • Prezentācija 'Mārketinga darbība, mērķi un veidi. Mārketinga koncepcijas', 14.
  • Prezentācija 'Mārketinga darbība, mērķi un veidi. Mārketinga koncepcijas', 15.
  • Prezentācija 'Mārketinga darbība, mērķi un veidi. Mārketinga koncepcijas', 16.
  • Prezentācija 'Mārketinga darbība, mērķi un veidi. Mārketinga koncepcijas', 17.
  • Prezentācija 'Mārketinga darbība, mērķi un veidi. Mārketinga koncepcijas', 18.
  • Prezentācija 'Mārketinga darbība, mērķi un veidi. Mārketinga koncepcijas', 19.
  • Prezentācija 'Mārketinga darbība, mērķi un veidi. Mārketinga koncepcijas', 20.
  • Prezentācija 'Mārketinga darbība, mērķi un veidi. Mārketinga koncepcijas', 21.
  • Prezentācija 'Mārketinga darbība, mērķi un veidi. Mārketinga koncepcijas', 22.
  • Prezentācija 'Mārketinga darbība, mērķi un veidi. Mārketinga koncepcijas', 23.
  • Prezentācija 'Mārketinga darbība, mērķi un veidi. Mārketinga koncepcijas', 24.
  • Prezentācija 'Mārketinga darbība, mērķi un veidi. Mārketinga koncepcijas', 25.
  • Prezentācija 'Mārketinga darbība, mērķi un veidi. Mārketinga koncepcijas', 26.
  • Prezentācija 'Mārketinga darbība, mērķi un veidi. Mārketinga koncepcijas', 27.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Mārketinga rašanās vēsturiskie priekšnosacījumi   
  Mārketinga būtība   
  Tirgus vadība uzņēmumā   
  Mārketinga struktūrvienības vieta finansu uzņēmuma struktūrā   
  Mārketinga izpēte   
  Mārketinga darbības uzdevums   
  Mārketinga mērķi un veidi   
Darba fragmentsAizvērt

Ekonomikas attīstība un piedāvājuma klāsta paplašināšanās
Dzīves līmeņa paaugstināšanās un pirktspējas palielināšanās
Konkurences pieaugums un klienta izvēles iespēju palielināšanās
Zinātniski tehnoloģiskais progress un ilgtermiņa investīcijas piedāvājumu konkurētspējas nodrošināšanā.
Tirgus globalizācija.

Mārketings ir nepieciešams jo:
uzņēmumam parāda darbības virzienus, ņemot vērā esošās un gaidāmās tirgus vajadzības.
rada apstākļus, kas sekmē uzņēmuma pielāgošanos tirgum un dod iespēju veidot patērētāju vajadzības;
sekmē resursu labāku izmantošanu, jo sniedz informāciju par uzņēmumam lietderīgiem preču / pakalpojumu veidiem;
Patērētājs gūst produkcijas sortimenta paplašināšanos, elastīgākas cenas un servisa kvalitātes uzlabošanos.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants