Vērtējums:
Publicēts: 16.06.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Mācīšanas metodes, formas un veidi', 1.
  • Referāts 'Mācīšanas metodes, formas un veidi', 2.
  • Referāts 'Mācīšanas metodes, formas un veidi', 3.
  • Referāts 'Mācīšanas metodes, formas un veidi', 4.
  • Referāts 'Mācīšanas metodes, formas un veidi', 5.
  • Referāts 'Mācīšanas metodes, formas un veidi', 6.
  • Referāts 'Mācīšanas metodes, formas un veidi', 7.
  • Referāts 'Mācīšanas metodes, formas un veidi', 8.
  • Referāts 'Mācīšanas metodes, formas un veidi', 9.
  • Referāts 'Mācīšanas metodes, formas un veidi', 10.
  • Referāts 'Mācīšanas metodes, formas un veidi', 11.
  • Referāts 'Mācīšanas metodes, formas un veidi', 12.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Mācību metodes    4
  Mācīšanas formas    7
  Apmācību veidi    9
  Nobeigums    11
  Izmantotās literatūras saraksts    12
Darba fragmentsAizvērt

Informāciju tehnoloģijas ļauj gan apgūt mācību materiālus neklātienē, gan arī kārtot eksāmenus. Šis veids ļauj studentam mācīties, tam ērtā laikā, vietā un tempā.
Kaut arī students, nekontaktējas ar pasniedzējiem klātienē, elektroniskā veidā ir pieejami lekciju ieraksti, izdales materiāli. Jaunāko tehnoloģiju izmantošana padara lekcijas labāk pārskatāmākas. Turklāt šīs lekcijas var pārskatīt vairākkārtīgi un nav jāveido konspekti.
Konsultācijas ar pasniedzēju var veikt pa telefonu vai elektronisko pastu. Pasniedzējam tās ļauj novērtēt studenta intelektu, atmiņu, iztēli, uzmanību.
Laboratorijas darbu veikšanai parasti ir nepieciešams speciāls aprīkojums, tomēr multimediju tehnoloģijas ļauj tos veikt virtuālajā realitātē.

Nobeigums
Personības veidošanā svarīgu lomu spēlē izglītība. Zināšanas un prasmes tiek nodotas no viena cilvēka citam. Pasniedzējam ir jābūt apveltītam ar intuīciju, pieredzi un mācīšanas taktikas pārvaldīšanu.
Pašlaik audzēkņiem tiek pasniegts liels informācijas daudzums, tomēr jāprot pasniegt to tā, lai visiem tā būtu saprotama. Ir pieejams liels daudzums mācību metožu un formu, pasniedzējam ir jāprot atrast piemērotākās no tām un veidot sekmīgu kombināciju. Vienas unikālas kombinācijas, kuru varētu izmantot vienmēr un visur, nav, tas saistīts ar dažādajiem apstākļiem, kuri rodas katrā mācību procesā, kā arī ar to ka mūsdienu didaktika rekomendē pastāvīgi atjaunot pielietoto formu izvēli, veidot jaunas pieejas darbam ar audzēkņiem.
Tomēr racionāla metožu un formu kombinācija palīdzēs veiksmīgi organizēt mācību procesu un motivēt audzēkņus mācīties.

Atlants