Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.09.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Ritmika sistēmā', 1.
  • Konspekts 'Ritmika sistēmā', 2.
  • Konspekts 'Ritmika sistēmā', 3.
  • Konspekts 'Ritmika sistēmā', 4.
  • Konspekts 'Ritmika sistēmā', 5.
  • Konspekts 'Ritmika sistēmā', 6.
  • Konspekts 'Ritmika sistēmā', 7.
  • Konspekts 'Ritmika sistēmā', 8.
  • Konspekts 'Ritmika sistēmā', 9.
Darba fragmentsAizvērt

Jau vairākus gadsimtus pirms mūsu ēras sengrieķu filozofs Aristotelis teicis: “Nekas tā nenogurdina un nesalauž cilvēkus, kā ilgstoša fiziska bezdarbība”. Samazinoties kustīgumam un darbīgumam, ievērojami pavājinās visi dzīvības procesi. Tātad , kustīgums ir dzīvība. Šo patiesību apliecinājis arī seno romiešu ārsts Galēns, teikdams: “Tūkstošiem un tūkstošiem reižu es atdevu veselību saviem slimniekiem ar fizisko vingrojumu palīdzību”. Laiks iet , bet šīs atziņas nenoveco. Tāpēc vislielāko uzmanību jāvelta veselības saglabāšanai un nostiprināšanai tieši skolās.
Izglītības mērķis ir radīt ikvienam skolēnam iespējas veidoties par garīgi un fiziski attīstītu, brīvu un atbildīgu radošu kultūras personību.
Sen pierādīts, ka fiziskai aktivitātei cilvēka attīstībā un veselīga dzīves veida uzturēšanā ir vadošā un noteicošā loma. Tas izpaužas gan bērna augšanas un attīstības perioda dažādos vecumposmos, gan pieauguša cilvēka dzīvē.
Pirmie gribas izpausmes iedīgļi cieši saistīti ar bērna fizisko ķermeni un tā kustībām. Mīmiku, žestus, ķermeņa kustības, dažādas skaņas var dēvēt par ķermeņa gribas izpausmi, kas pamatos ir nevis objektīva, bet subjektīva izpausme. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants