Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.12.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Mārketinga analīze. Jauniešu konsultācijas', 1.
  • Eseja 'Mārketinga analīze. Jauniešu konsultācijas', 2.
  • Eseja 'Mārketinga analīze. Jauniešu konsultācijas', 3.
  • Eseja 'Mārketinga analīze. Jauniešu konsultācijas', 4.
  • Eseja 'Mārketinga analīze. Jauniešu konsultācijas', 5.
  • Eseja 'Mārketinga analīze. Jauniešu konsultācijas', 6.
  • Eseja 'Mārketinga analīze. Jauniešu konsultācijas', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Biedrība „Jauniešu konsultācijas” dibināta 2003. gadā un tās darbība vērsta uz jauniešu auditoriju: vidusskolēniem un studentiem Rīgā un visā Latvijā.
Vispārējais nevalstiskās organizācijas mērķis ir, veicinot savstarpējo sadarbību un pieredzes apmaiņu starp uzņēmējiem un jauniešiem, sagatavot Latvijas jauniešus mūsdienu tirgus prasībām, un sekmēt viņu veiksmīgu iekļaušanos reģionālajā, valsts, kā arī pasaules mēroga ekonomiskajā apritē.
Biedrības mārketinga mērķis nav gūt peļņu, bet gan ar finansiālu atbalstītāju palīdzību veikt sociālu darbu – realizēt karjeras atbalsta programmu. Peļņas iegūšana izpaužas kā sponsoru iegūšana sociālu pasākumu realizēšanai.
No mārketinga viedokļa organizācijas mērķis ir piesaistīt arvien lielāku organizācijas pasākumu un pakalpojumu klientu skaitu, piesaistot gan jauniešu auditoriju, gan uzņēmējus, kas ir ieinteresēti atbalstīt biedrības pasākumus (pakalpojumus).
Biedrība jauniešu auditorijai piedāvā bezmaksas konsultatīvu informāciju par karjeras, darba tirgus, profesiju un studiju jautājumiem.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants