Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.12.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 19 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Muzeji, to veidošanas principi. Krājumi un attīstība', 1.
  • Referāts 'Muzeji, to veidošanas principi. Krājumi un attīstība', 2.
  • Referāts 'Muzeji, to veidošanas principi. Krājumi un attīstība', 3.
  • Referāts 'Muzeji, to veidošanas principi. Krājumi un attīstība', 4.
  • Referāts 'Muzeji, to veidošanas principi. Krājumi un attīstība', 5.
  • Referāts 'Muzeji, to veidošanas principi. Krājumi un attīstība', 6.
  • Referāts 'Muzeji, to veidošanas principi. Krājumi un attīstība', 7.
  • Referāts 'Muzeji, to veidošanas principi. Krājumi un attīstība', 8.
  • Referāts 'Muzeji, to veidošanas principi. Krājumi un attīstība', 9.
  • Referāts 'Muzeji, to veidošanas principi. Krājumi un attīstība', 10.
  • Referāts 'Muzeji, to veidošanas principi. Krājumi un attīstība', 11.
  • Referāts 'Muzeji, to veidošanas principi. Krājumi un attīstība', 12.
  • Referāts 'Muzeji, to veidošanas principi. Krājumi un attīstība', 13.
  • Referāts 'Muzeji, to veidošanas principi. Krājumi un attīstība', 14.
  • Referāts 'Muzeji, to veidošanas principi. Krājumi un attīstība', 15.
  • Referāts 'Muzeji, to veidošanas principi. Krājumi un attīstība', 16.
  • Referāts 'Muzeji, to veidošanas principi. Krājumi un attīstība', 17.
  • Referāts 'Muzeji, to veidošanas principi. Krājumi un attīstība', 18.
  • Referāts 'Muzeji, to veidošanas principi. Krājumi un attīstība', 19.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Kultūra Latvijā    3
  Muzeja misija un funkcijas    6
  Muzeja apraksts un vīzija    7
  Muzeju rašanās vēsture    9
  Muzeju devums ekonomikā    11
  Laikmetīgās mākslas aktivitātes    15
  Izmantotās literatūras saraksts    19
Darba fragmentsAizvērt

Plānotie projekti Latvijā:
Muzejpedagoģiskās programmas Latvijas muzejos mazākumtautību skolām
Sekmīgam sabiedrības integrācijas procesam un visu Latvijā dzīvojošo tautu iespējami pilnvērtīgas kultūrvides veidošanai ir svarīgi jau agrīnā personības attīstības periodā uzsākt dialogu ar Latvijā dzīvojošajiem cittautiešiem par valsti un sabiedrību, par katra iedzīvotāja vietu un nozīmi tajā.
Nepārvērtējama loma šī dialoga rosināšanā ir izglītības iestādēm. Skolas arvien plašāk mācību un audzināšanas procesā izmanto bibliotēkas un muzejus. Nozīmīgu vietu izglītības procesā ir ieguvis muzejs, piedāvājot ļoti plašu informācijas un aktivitāšu spektru. Īpaši efektīva ir muzejpedagoģisko programmu metode, kas jau vairākus gadus sekmīgi tiek realizēta daudzos Latvijas muzejos.
Muzejpedagoģisko programmu būtība ir tāda, ka atšķirībā no tradicionālā muzeju piedāvājuma . ekskursijām izstādēs un ekspozīcijās, kur apmeklētājs ir pasīva informācijas uztvērēja lomā . Šīs programmas ir orientētas uz konkrētu mērķauditoriju, izmanto interaktīvas, dažādām vecuma grupām piemērotas metodes un iesaista skolēnu aktīvā izziņas procesā. Gan ārzemju muzeju pieredze, gan vairāk kā 50 muzejpedagoģiskās programmas, kas Latvijas muzejos tiek piedāvātas skolēniem no skolām ar latviešu mācību valodu, kā arī apmeklētāju atsaucība ir pierādījusi to efektivitāti.
Ņemot vērā to, ka muzejpedagoģiskas programmas tiek orientētas uz konkrētām mērķauditorijām, nav iespējama esošo programmu izmantošana mazākumtautību auditorijai. Tāpēc būtu svarīgi rast resursus muzejpedagoģisko programmu veidošanai mazākumtautību skolām.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants