Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.04.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Mediju komunikācijas stratēģijas un taktikas', 1.
  • Konspekts 'Mediju komunikācijas stratēģijas un taktikas', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Ir trīs galvenās mediju plāna stratēģijas:
1. Patstāvīgā stratēģija (continuous strategy) – reklāmas vēstījumi tiek nodoti nepārtraukti, caurvijot visu mediju plānam paredzēto laika periodu. Visdārgākā stratēģija.
2. Pulsējošā stratēģija (pulsing strategy) – reklāmas vēstījumu, paredzētajā mediju plāna laika periodā, brīžiem tiek nodoti intensīvāk, brīžiem mazāk intensīvi.
3. Lidojošā stratēģija (flighting strategy) – reklāmas vēstījumi tiek nodoti ik pa laikam, bet intensīvā veidā, ar atstarpēm starp esošo un nākamo reklāmas “uzlidojumu”. Vislētākā stratēģija.

Autora komentārsAtvērt
Atlants