Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.04.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Konspekts 'Patērētāju rīcība tirgū', 1.
  • Konspekts 'Patērētāju rīcība tirgū', 2.
  • Konspekts 'Patērētāju rīcība tirgū', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmējam svarīgi apzināties, ka mārketingam mūsdienās ir ļoti liela loma, lai progresīvi spētu virzīt savus pakalpojumus tirgū. Svarīgi attīstīt zīmolu, lai patērētājs lielajā pakalpojumu piedāvājuma klāstā atrastu tieši šī zīmola produktus.
No pieprasījuma teorijas izriet, ka patērētāja rīcība tirgū veido pieprasījumu. Patērētājs ir mājsaimniecības, kas pērk tirgū preces un pakalpojumus savam patēriņam. Savukārt patēriņš ir iegādāto mantu izmantošana, lai apmierinātu sava vajadzības. Šajā nozīmē patērētājs ir pieprasījuma veidotājs tirgū. Lai varētu iegādātie prece un pakalpojumus, ir nepieciešami noteikti naudas līdzekļi. Tirgus ekonomikas apstākļos mājsaimniecības ienākumu iegūšanas avoti galvenokārt ir atkarīgi no tirgū pārdodamo ekonomisko resursu, preču un pakalpojumu cenas.



Atlants