Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.12.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Likumprojekts par skaistumkopšanas produktu marķējumu', 1.
  • Konspekts 'Likumprojekts par skaistumkopšanas produktu marķējumu', 2.
  • Konspekts 'Likumprojekts par skaistumkopšanas produktu marķējumu', 3.
Darba fragmentsAizvērt

1.pants. Likumā lietotie termini
1)skaistumkopšanas produkti (turpmāk likuma tekstā - produkti) – visu veidu sejas un ķermeņa kosmētika, ārējās lietošanas nepārtikas preces, ko izmanto skaistumkopšanā;
2)marķējums – produktam pievienota un nepastarpināti piestiprināta anotācija ar produkta aprakstu un citu šajā likumā minētu informāciju;
3)marķētājs – uzņēmums, kas marķē produktu pēc tā ievešanas Latvijas Republikas teritorijā vai ražošanas;
4)izplatītājs – uzņēmums, kas izplata produktu Latvijas Republikas teritorijā;
5)derīguma termiņš – gads un mēnesis, līdz kuram produkts ir izlietojams;
6)izcelsmes valsts – uz produkta iepakojuma norādītā ražotājvalsts.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants