Vērtējums:
Publicēts: 10.11.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Nodarbinātības iespējas augstskolā, apvienojot darbu ar mācībām', 1.
  • Referāts 'Nodarbinātības iespējas augstskolā, apvienojot darbu ar mācībām', 2.
  • Referāts 'Nodarbinātības iespējas augstskolā, apvienojot darbu ar mācībām', 3.
  • Referāts 'Nodarbinātības iespējas augstskolā, apvienojot darbu ar mācībām', 4.
  • Referāts 'Nodarbinātības iespējas augstskolā, apvienojot darbu ar mācībām', 5.
  • Referāts 'Nodarbinātības iespējas augstskolā, apvienojot darbu ar mācībām', 6.
  • Referāts 'Nodarbinātības iespējas augstskolā, apvienojot darbu ar mācībām', 7.
  • Referāts 'Nodarbinātības iespējas augstskolā, apvienojot darbu ar mācībām', 8.
  • Referāts 'Nodarbinātības iespējas augstskolā, apvienojot darbu ar mācībām', 9.
  • Referāts 'Nodarbinātības iespējas augstskolā, apvienojot darbu ar mācībām', 10.
  • Referāts 'Nodarbinātības iespējas augstskolā, apvienojot darbu ar mācībām', 11.
  • Referāts 'Nodarbinātības iespējas augstskolā, apvienojot darbu ar mācībām', 12.
  • Referāts 'Nodarbinātības iespējas augstskolā, apvienojot darbu ar mācībām', 13.
  • Referāts 'Nodarbinātības iespējas augstskolā, apvienojot darbu ar mācībām', 14.
  • Referāts 'Nodarbinātības iespējas augstskolā, apvienojot darbu ar mācībām', 15.
  • Referāts 'Nodarbinātības iespējas augstskolā, apvienojot darbu ar mācībām', 16.
  • Referāts 'Nodarbinātības iespējas augstskolā, apvienojot darbu ar mācībām', 17.
  • Referāts 'Nodarbinātības iespējas augstskolā, apvienojot darbu ar mācībām', 18.
  • Referāts 'Nodarbinātības iespējas augstskolā, apvienojot darbu ar mācībām', 19.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Problēmas definējums    4
  Mērķis un uzdevumi    4
  Pētījuma objekts    4
  Pētījuma priekšmets    4
1.  Metode- Anketēšana    5
2.  metode- dokumentu analīze    11
  Secinājumi    13
  Priekšlikumi    14
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienu sabiedrībā izglītības loma un statuss tiek augstu novērtēts un atzīts. Augstākā izglītība bieži vien tiek vērtēta kā svarīgs noteikums, lai veidotu karjeru, uzsāktu pastāvīgu dzīvi, pielietojot zināšanas un stājoties darbā, un tomēr, ceļš līdz zinībām un izglītības apliecinošam dokumentam nav tik viegls, kā sākumā varētu šķist.
Pavērojot pēdējā laika notikumus mums apkārt, par ekonomiskās situācijas pasliktināšanos valstī, kā arī paaugstināto mācību maksu gan Latvijas Universitātē, gan citās Latvijas augstskolās mums radās interese par mūsu kursa – Starptautisko Ekonomisko Attiecību studentu nodarbinātību, kāds ir galvenais iemesls kāpēc studenti meklē darbu, kā viņiem izdodas darbu apvienot ar mācībām, kā arī izanalizēt mūsu pētījuma datus un citus dokumentus, kas vēsta par studentu nodarbinātības problēmām Latvijā kopumā, ne tikai mūs kursā.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants