-
Pakalpojumu uzņēmuma servisa organizēšana
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 2 | |
1. | Analītiskā daļa | 3 |
1.1. | Terminu paskaidrojums | 3 |
1.2. | Pakalpojumi | 4 |
1.4. | Pircēju apkalpošanas (servisa) sortiments | 7 |
1.5. | Personiskās apkalpošanas būtība, mērķi un principi | 7 |
1.6. | Servisa līmeņa kontrole | 12 |
2. | Praktiskā daļa | 13 |
2.1. | Uzņēmuma apraksts | 13 |
2.2. | BTA pakalpojumi | 14 |
2.3. | BTA stratēģija pakalpojuma pozīcijas nostiprināšanai tirgū | 17 |
2.4. | BTA servisa sortiments | 19 |
2.5. | BTA uzņēmuma personiskā klientu apkalpošana | 20 |
2.6. | BTA servisa līmenis | 21 |
Secinājumi un priekšlikumi | 25 | |
Bibliogrāfiskais saraksts | 26 | |
Pielikums | 27 |
Secinājumi un priekšlikumi
Pēc izdarīta darba, it īpaši pēc klientu anketēšanas, var nonākt pie secinājuma, ka apdrošināšanas uzņēmumā BTA ir augsts pakalpojumu servisa līmenis. Tātad laba uzņēmuma servisa organizēšana.
Tā kā servisa organizēšana ir cieši saistīta ar personisko apkalpošanu, to organizācija sākas ar personāla vadību un tiešo darbu ar klientiem. Pēc analīzes var secināt, ka darbinieku darbā nav nekādu mīnusu, tie gandrīz teicami izpilda savus pienākumus. Un tieši darbinieki un to motivēšana, ka arī mijiedarbība ar klientiem ir viena no BTA priekšrocībām.
Uzņēmumu servisa organizēšanas līmeņa novērtēšana un darbinieku anketēšana dod uzņēmumam informāciju par tā izpildāmo servisu nepilnībām. Pēc veiktās analīzes iznāca ka uzņēmumam BTA problēmas novērtēšanā var rasties piedāvāto servisu nesavlaicīgas izpildes un pieejamības jomās. Bet uzņēmuma servisa organizēšanas pamati raksturoja iespējas servisa uzlabošanai un pareizajai sakārtotībai, tātad palīdzēs arī uzņēmumam izvēlēties nepieciešamo virzienu. Tātad BTA uzņēmumam vajag vairāk uzmanības pievērst pie pakalpojuma sniegšanas laika un savlaicīgas izpildes, vēršot uzmanību uz pareizo servisa organizēšanu.
…
Servisa sniegšana pakalpojumu uzņēmumos ir diezgan populāra mūsdienās. Pēdējos gados Latvijas tautsaimniecības struktūra nozaru griezumā ir mainījusies par labu pakalpojumu nozarēm. Darba analītiskajā daļā ir dots apraksts pakalpojumu un to sniegšanas servisa būtībai. Praktsikā daļa ar dažādām metodēm palīdz novērtēt uzņēmuma servisa līmeni pakalpojumu sniegšanā.