Vērtējums:
Publicēts: 13.05.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Prakses atskaite 'Uzņēmuma stratēģijas izstrāde VAS "Latvijas Pasts"', 1.
  • Prakses atskaite 'Uzņēmuma stratēģijas izstrāde VAS "Latvijas Pasts"', 2.
  • Prakses atskaite 'Uzņēmuma stratēģijas izstrāde VAS "Latvijas Pasts"', 3.
  • Prakses atskaite 'Uzņēmuma stratēģijas izstrāde VAS "Latvijas Pasts"', 4.
  • Prakses atskaite 'Uzņēmuma stratēģijas izstrāde VAS "Latvijas Pasts"', 5.
  • Prakses atskaite 'Uzņēmuma stratēģijas izstrāde VAS "Latvijas Pasts"', 6.
  • Prakses atskaite 'Uzņēmuma stratēģijas izstrāde VAS "Latvijas Pasts"', 7.
  • Prakses atskaite 'Uzņēmuma stratēģijas izstrāde VAS "Latvijas Pasts"', 8.
  • Prakses atskaite 'Uzņēmuma stratēģijas izstrāde VAS "Latvijas Pasts"', 9.
  • Prakses atskaite 'Uzņēmuma stratēģijas izstrāde VAS "Latvijas Pasts"', 10.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
  UZŅĒMUMA ĀRĒJĀS VIDES PĒTĪJUMS    4
  UZŅĒMUMA IEKŠĒJĀS VIDES PĒTĪJUMS    5
  SWOT MATRICA    7
  UZŅĒMUMA STRATĒĢIJAS IZVĒLE    8
  NOBEIGUMS    9
  LITERATŪRAS SARAKSTS    10
Darba fragmentsAizvērt

Nobeigums
Efektīvai uzņēmuma darbībai ir vajadzīga ne tikai stratēģijas esamība, bet arī esošas stratēģijas periodiska analīze un atbilstības pakāpes analīze balstoties uz esošajiem tirgus apstākļiem.
Uzņēmuma veiksmīga darbība un panākumi ir atkarīgi ne tikai no uzņēmuma iekšējas vides mainīgiem, bet, protams, arī no uzņēmuma ārējas vides apstākļiem, bez kuriem nav iespējams ne vienas organizācijas dzīves cikls. Galvenais ko vajag apgūt ir tas, ka ārējie vides faktori kopā ar iekšējas vides faktoriem izrāda ietekmējošu iedarbi uz uzņēmuma funkcionēšanu. Visi mainīgie cieši ietekmē viens otru. Jāmāk izanalizēt visus šos faktorus kopumā un pieņemt pareizo lēmumu tālākai stratēģijas izvēlei.
Ar SWOT matricas palīdzību var atrast atbildes uz sekojošajiem jautājumiem:
1. Kādas ir stiprās un vājas uzņēmuma puses .
2. Ārējas vides ietekme uz uzņēmumu.
3. Kādā mērā stiprās uzņēmuma puses ļauj izmantot esošās iespējas un stāvēt pretī draudiem
4. Kādā mērā uzņēmuma vājas puses neatļauj to darīt.
5. Kādas stratēģijas vajag realizēt pie esošām iespējām, draudiem, stiprām un vājām pusēm savienojumam.

Autora komentārsAtvērt
Atlants