Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.12.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Reklāmas būtība un loma sabiedrībā', 1.
Darba fragmentsAizvērt

Reklāma ir komunikācijas izpausme ar noteiktu personu vai uzņēmumu sniegto informācijas izplatīšanas maksas līdzekļu starpniecību.
Reklāmas mērķis ir padarīt cilvēku par pircēju un pārliecināt, ka tieši reklamējamās preces viņam trūkst. Ja reklāma ir ļoti pārdomāti izveidota, ietverot dažādus psiholoģiskos momentus, tad uz šā āķa uzķeras daudzi cilvēki un nopērk arī tādas preces, kas viņiem nemaz nav vajadzīgas. Reklāmās izmanto dažādus reklamēšanas stilus (saskaņa, iduvidualitātes simbols, priekšlikums, loģiskā reklāma, snobiskā pieeja).
Reklamēšana vienlaikus iedarbojas uz lielu auditoriju, jo parasti reklāmai izmanto masu informācijas līdzekļus – avīzes, žurnālus, radio, televīziju, kino, arī pastu, transporta līdzekļus, ēku fasādes, ielu afišu izkārtnes, dažādus izdales materiālus. Tā kā preces ir atšķirīgas, tad arī to reklamēšanai tiks lietoti dažādi reklāmas līdzekļi. Reklāmā informē ne tikai par preces vai pakalpojuma labajām īpašībām un priekšrocībām, bet arī tiek nostiprināts firmas vārds.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants