Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Rokdarbu nodarbības pirmsskolā', 1.
  • Konspekts 'Rokdarbu nodarbības pirmsskolā', 2.
  • Konspekts 'Rokdarbu nodarbības pirmsskolā', 3.
  • Konspekts 'Rokdarbu nodarbības pirmsskolā', 4.
  • Konspekts 'Rokdarbu nodarbības pirmsskolā', 5.
  • Konspekts 'Rokdarbu nodarbības pirmsskolā', 6.
  • Konspekts 'Rokdarbu nodarbības pirmsskolā', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Nodarbība: Rokdarbi.
Bērnu vecums: 2 – 4 gadi.
Tēma: Kukaini, ragaini, Tev grezni svārki!
Mērķis: Veicināt bērnos pozitīvas emocijas par pašu paveikto darbiņu.
Uzdevumi:
Attīstīt pirkstu sīko muskulatūru.
Vingrināt tīšanas prasmes, tinot dziju ap čiekuru un šablonu.
Nostiprināt krāsu pazīšanu.
Pilnveidot līmēšanas un griešanas prasmes.
Attīstīt bērnu uzmanību.
Organizācijas formas: frontāla ar visu grupu, darbs apakšgrupās.
Izmantotās metodes: rotaļu metode, praktiska darbošanās.
Iepriekšējais darbs: bērni ir iepazinušies ar dažādiem kukaiņiem un to dzīvesveidu. Tuvāk iepazinušies ar bitītes dzīvesveidu.
Izmantotais materiāls: rotaļu bitīte, bišu mājiņa, dzija, čiekuri, puķu šabloni, dekoratīvā drātiņa, aplikāciju papīrs, PVA līme.
Ievads: rīta aplis – sasveicināšanās dziesmiņa „Labu rītu saka saule, labu rītu šalko vējš”. Pārrunājam nedēļas tēmu. Ciemos no bišu mājiņas pie bērniem ierodas bitīte- medus vācējiņa un stāsta bērniem, ka ir pirmā no bitītēm, kas pamodusies no ziemas miega, bet pārējas vēl saldi čuč. Bet laiks jau ir celties. Bitīte jautā bērniem: „Vai Jūs man šodien palīdzēsiet pamodināt pārējās bitītes?” Skan bērnu atbildes. Bet, lai mēs varētu pamodināt bitītes, mums pašiem jāiekustina rociņas un kājiņas.
Uzmanības vingrinājums – bērniem jāieklausās klavieru skaņās. Ja tās tiek spēlētas strauji, tad pirkstiņi jākustina strauji visi kopā, bet, ja lēni, tad kustina katru pirkstiņu atsevišķi, it kā aužot zirnekļa tīklu.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants