Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.01.2022.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Bērna gatavība skolai', 1.
  • Konspekts 'Bērna gatavība skolai', 2.
  • Konspekts 'Bērna gatavība skolai', 3.
  • Konspekts 'Bērna gatavība skolai', 4.
  • Konspekts 'Bērna gatavība skolai', 5.
  • Konspekts 'Bērna gatavība skolai', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Bērns aizejot uz skolu nepazīst emocijas (prieks, bēdas) un nepauž tās atbilstoši situācijai
Lai bērns skolā justos labi un prastu vecākiem pastāstīt, ja rastos grūtības, svarīgi, lai bērns prastu atpazīt un nosaukt savas emocijas – priecīgs, bēdīgs, dusmīgs, nobijies, skumīgs, laimīgs, nokaunējies u.c. To vecāki bērnam var iemācīti ikdienā stāstot par savām emocijām un palīdzot bērnam saprast savējās.
Bērni jau īpašā sākumā izprot visu cilvēcisko emociju gammu(arī negatīvās), ja vien tās atbilstošā situācijā tiek paustas dabiskā veidā un tāpat uztvertas. (Bjūzens, 2008, 29)

6.g.v. bērns spēj arvien labāk identificēt un izprast savas un citu emocijas. Pieaug pašregulācijas spējas. 5-6 g.v spēj izlikties, lai uzturētu attiecības (Thompson & Lagattuta, 2007)

Autora komentārsAtvērt
Atlants