Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.03.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 41 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
  • Diplomdarbs 'Emocionālās inteliģences attīstība jauniešiem vokālajās nodarbībās', 1.
  • Diplomdarbs 'Emocionālās inteliģences attīstība jauniešiem vokālajās nodarbībās', 2.
  • Diplomdarbs 'Emocionālās inteliģences attīstība jauniešiem vokālajās nodarbībās', 3.
  • Diplomdarbs 'Emocionālās inteliģences attīstība jauniešiem vokālajās nodarbībās', 4.
  • Diplomdarbs 'Emocionālās inteliģences attīstība jauniešiem vokālajās nodarbībās', 5.
  • Diplomdarbs 'Emocionālās inteliģences attīstība jauniešiem vokālajās nodarbībās', 6.
  • Diplomdarbs 'Emocionālās inteliģences attīstība jauniešiem vokālajās nodarbībās', 7.
  • Diplomdarbs 'Emocionālās inteliģences attīstība jauniešiem vokālajās nodarbībās', 8.
  • Diplomdarbs 'Emocionālās inteliģences attīstība jauniešiem vokālajās nodarbībās', 9.
  • Diplomdarbs 'Emocionālās inteliģences attīstība jauniešiem vokālajās nodarbībās', 10.
  • Diplomdarbs 'Emocionālās inteliģences attīstība jauniešiem vokālajās nodarbībās', 11.
  • Diplomdarbs 'Emocionālās inteliģences attīstība jauniešiem vokālajās nodarbībās', 12.
  • Diplomdarbs 'Emocionālās inteliģences attīstība jauniešiem vokālajās nodarbībās', 13.
  • Diplomdarbs 'Emocionālās inteliģences attīstība jauniešiem vokālajās nodarbībās', 14.
  • Diplomdarbs 'Emocionālās inteliģences attīstība jauniešiem vokālajās nodarbībās', 15.
  • Diplomdarbs 'Emocionālās inteliģences attīstība jauniešiem vokālajās nodarbībās', 16.
  • Diplomdarbs 'Emocionālās inteliģences attīstība jauniešiem vokālajās nodarbībās', 17.
  • Diplomdarbs 'Emocionālās inteliģences attīstība jauniešiem vokālajās nodarbībās', 18.
  • Diplomdarbs 'Emocionālās inteliģences attīstība jauniešiem vokālajās nodarbībās', 19.
  • Diplomdarbs 'Emocionālās inteliģences attīstība jauniešiem vokālajās nodarbībās', 20.
  • Diplomdarbs 'Emocionālās inteliģences attīstība jauniešiem vokālajās nodarbībās', 21.
  • Diplomdarbs 'Emocionālās inteliģences attīstība jauniešiem vokālajās nodarbībās', 22.
  • Diplomdarbs 'Emocionālās inteliģences attīstība jauniešiem vokālajās nodarbībās', 23.
  • Diplomdarbs 'Emocionālās inteliģences attīstība jauniešiem vokālajās nodarbībās', 24.
  • Diplomdarbs 'Emocionālās inteliģences attīstība jauniešiem vokālajās nodarbībās', 25.
  • Diplomdarbs 'Emocionālās inteliģences attīstība jauniešiem vokālajās nodarbībās', 26.
  • Diplomdarbs 'Emocionālās inteliģences attīstība jauniešiem vokālajās nodarbībās', 27.
  • Diplomdarbs 'Emocionālās inteliģences attīstība jauniešiem vokālajās nodarbībās', 28.
  • Diplomdarbs 'Emocionālās inteliģences attīstība jauniešiem vokālajās nodarbībās', 29.
  • Diplomdarbs 'Emocionālās inteliģences attīstība jauniešiem vokālajās nodarbībās', 30.
  • Diplomdarbs 'Emocionālās inteliģences attīstība jauniešiem vokālajās nodarbībās', 31.
  • Diplomdarbs 'Emocionālās inteliģences attīstība jauniešiem vokālajās nodarbībās', 32.
  • Diplomdarbs 'Emocionālās inteliģences attīstība jauniešiem vokālajās nodarbībās', 33.
  • Diplomdarbs 'Emocionālās inteliģences attīstība jauniešiem vokālajās nodarbībās', 34.
  • Diplomdarbs 'Emocionālās inteliģences attīstība jauniešiem vokālajās nodarbībās', 35.
  • Diplomdarbs 'Emocionālās inteliģences attīstība jauniešiem vokālajās nodarbībās', 36.
  • Diplomdarbs 'Emocionālās inteliģences attīstība jauniešiem vokālajās nodarbībās', 37.
  • Diplomdarbs 'Emocionālās inteliģences attīstība jauniešiem vokālajās nodarbībās', 38.
  • Diplomdarbs 'Emocionālās inteliģences attīstība jauniešiem vokālajās nodarbībās', 39.
  • Diplomdarbs 'Emocionālās inteliģences attīstība jauniešiem vokālajās nodarbībās', 40.
  • Diplomdarbs 'Emocionālās inteliģences attīstība jauniešiem vokālajās nodarbībās', 41.
  • Diplomdarbs 'Emocionālās inteliģences attīstība jauniešiem vokālajās nodarbībās', 42.
  • Diplomdarbs 'Emocionālās inteliģences attīstība jauniešiem vokālajās nodarbībās', 43.
  • Diplomdarbs 'Emocionālās inteliģences attīstība jauniešiem vokālajās nodarbībās', 44.
  • Diplomdarbs 'Emocionālās inteliģences attīstība jauniešiem vokālajās nodarbībās', 45.
  • Diplomdarbs 'Emocionālās inteliģences attīstība jauniešiem vokālajās nodarbībās', 46.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Emocionālās inteliģences teorētiskie aspekti    5
1.1.  Pedagogu un psihologu atziņas par emocionālās inteliģences attīstības iespējām    5
1.2.  Jauniešu vecumposma raksturojums emocionālās inteliģences attīstības kontekstā    20
2.  Empīrisks pētījums par emocionālās inteliģences attīstību jauniešiem vokālajās nodarbībās    29
2.1.  Pašpieredzes analīze emocionālās inteliģences kontekstā    29
2.2.  Jauniešu emocionālās inteliģences pilnveidošanās vokālajās nodarbībās dinamikas analīze    37
  Secinājumi    50
  Izmantotās literatūras un citu avotu saraksts    52
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Emocionālā inteliģence ir spēja izprast savas un citu cilvēku emocijas, vadīt emocijas atbilstoši situācijai sev vēlamajā virzienā.
2. Emocionālā inteliģence aptver 5 jomas: savu emociju apzināšanās, savu emociju vadīšana, pašmotivācija, empātija un sadarbība.
3. Emocionālā inteliģence nav mazāk svarīga par intelektuālajām spējām, un tai ir noteicoša loma cilvēka profesionālās un personīgās dzīves sasniegumos un kvalitātē.
4. Emocionālās inteliģences pamatiemaņu apguve sākas bērnības sākumposmā, bet tās attīstība turpinās visas dzīves garumā.
5. Lai sekmīgāk attīstītos emocionālā inteliģence, ir jāsāk ar uzmanības attīstīšanu.
6. Emocijas ir cieši saistītas ar ķermeņa fiziskā stāvokļa un orgānu sistēmu darbību izmaiņām, kas ietekmē dziedāšanas procesu, tāpēc vokālistam ir svarīgi spēt savas emocijas vadīt sev vēlamā virzienā.
7. Vokālists ir skatuves mākslinieks, tāpēc ir paaugstināta stresa, baiļu, uztraukuma u.c. negatīvu emociju izpausmju iespējas, un emocionālās inteliģences attīstības rezultātā notiek labāka negatīvo emociju pārvarēšana.
8. Jauniešu vecumposms ir emocionāli piesātinātākais dzīves periods, kad notiek ievērojamas fizioloģiskas un psiholoģiskas pārmaiņas, uz kurām pedagogam ir emocionāli inteliģenti jāreaģē, lai pedagoģiskais process darbā ar jauniešiem būtu maksimāli efektīvs.
9. Tieši jauniešu vecumposmā ir ļoti augstas mācīšanās spējas. Jo ātrāk jaunietis atrod savu izglītības virzienu, jo labāk ir iespējams attīstīt viņa iespējamo potenciālu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants