Mārketings arvien vairāk balstās uz informāciju, nevis tikai uz brutālu pārdošanas spēku. Katram uzņēmumam jāorganizē tā, lai mārketinga vadītāji saņemtu informācijas plūsmu. Lai viņi spētu organizēt, analizēt, plānot, īstenot un kontrolēt. Uzņēmumi pēta savu vadītāju vajadzību pēc informācijas un veido mārketinga informācijas sistēmas, lai apmierinātu šos vajadzības.
Mārketinga informācijas sistēma (MĪS) ietver cilvē¬kus, aprīkojumu un procedūras, kas apkopo, sašķiro, analizē, novērtē un izplata nepieciešamu, laicīgu un precīzu informāciju cilvēkiem, kas pieņem ar mārketingu saistītus lēmumus. Šo informāciju iegūst, izmantojot uzņēmuma iekšējos pierakstus, zināšanas par tirgu, tirgus pētījumus un mārketinga lēmumu atbalsta analīzi.