Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.04.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Spēcīga zīmola nozīme', 1.
  • Prezentācija 'Spēcīga zīmola nozīme', 2.
  • Prezentācija 'Spēcīga zīmola nozīme', 3.
  • Prezentācija 'Spēcīga zīmola nozīme', 4.
  • Prezentācija 'Spēcīga zīmola nozīme', 5.
  • Prezentācija 'Spēcīga zīmola nozīme', 6.
  • Prezentācija 'Spēcīga zīmola nozīme', 7.
  • Prezentācija 'Spēcīga zīmola nozīme', 8.
  • Prezentācija 'Spēcīga zīmola nozīme', 9.
  • Prezentācija 'Spēcīga zīmola nozīme', 10.
  • Prezentācija 'Spēcīga zīmola nozīme', 11.
  • Prezentācija 'Spēcīga zīmola nozīme', 12.
  • Prezentācija 'Spēcīga zīmola nozīme', 13.
  • Prezentācija 'Spēcīga zīmola nozīme', 14.
  • Prezentācija 'Spēcīga zīmola nozīme', 15.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Zīmola jēdziens   
  Zīmolu rašanās vēsture   
  Spēcīgu zīmolu priekšrocības   
  Zīmolu atpazīstamības pārmērības   
  Zīmola elementi, to izvēles kritēriji un nepieciešamās īpašības   
Darba fragmentsAizvērt

Zīmolu rašanās vēsture
[To brand – iededzināt]
Pirmais aizmetnis – lopu identifikācija. Laikos, kad vēl netika izmantoti žogi ganāmpulku ierobežošanai, lopu saimnieki uz tiem sāka iededzināt simbolus, lai atšķirtu no kaimiņu saimniecības lopiem.
Amatnieki identificē savus izstrādājumus Arī amatnieki sāka atzīmēt savus gatavojumus, neuzkrītošās vietās iezīmējot kādu simbolu, ķeburu vai savus iniciāļus.
Lopkopības attīstība liek patērētājiem meklēt “brendus”. Seko mākslas izstrādājumi. Ejot laikam un attīstoties lopkopībai, atsevišķās saimniecībās tika radīta labāka gaļa un tās izstrādājumi, kas jau lika patērētājiem meklēt attiecīgo saimniecības simbolu, tiecoties pēc labas un pārbaudītas garšas kvalitātes. Arī mākslinieki iegūst līdzīgu atpazīstamību pēc saviem parakstiem uz darbiem. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants