Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.06.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Interaktīvās mācīšanās metodes', 1.
  • Prezentācija 'Interaktīvās mācīšanās metodes', 2.
  • Prezentācija 'Interaktīvās mācīšanās metodes', 3.
  • Prezentācija 'Interaktīvās mācīšanās metodes', 4.
  • Prezentācija 'Interaktīvās mācīšanās metodes', 5.
  • Prezentācija 'Interaktīvās mācīšanās metodes', 6.
  • Prezentācija 'Interaktīvās mācīšanās metodes', 7.
  • Prezentācija 'Interaktīvās mācīšanās metodes', 8.
  • Prezentācija 'Interaktīvās mācīšanās metodes', 9.
  • Prezentācija 'Interaktīvās mācīšanās metodes', 10.
  • Prezentācija 'Interaktīvās mācīšanās metodes', 11.
  • Prezentācija 'Interaktīvās mācīšanās metodes', 12.
  • Prezentācija 'Interaktīvās mācīšanās metodes', 13.
  • Prezentācija 'Interaktīvās mācīšanās metodes', 14.
  • Prezentācija 'Interaktīvās mācīšanās metodes', 15.
Darba fragmentsAizvērt

Interaktīvās mācību metodes
Interaktīvas mācību metodes mācību priekšmetu apguvi padara īpaši efektīvu, respektīvi, mācību procesā notiek apzināta, mērķtiecīga un aktīva visu iesaistīto pušu mijiedarbība.
Interaktīvās mācību metodes novērš bailes kļūdīties, nepatiku pret kritiku, rosina cienīt, atzīt citam citu, norunas un noteikumus, mudina uz godīgu un atklātu rīcību.
Galvenās iezīmes, kas atšķir interaktīvās metodes no tradicionālajām ir tas, ka mācību procesā tiek nodrošināta pasniedzēja un skolēna pozitīva sadarbība zināšanu un prasmju apguvē. Mācīšanās notiek darbībā un skolēniem ir iespēja izmantot savu pieredzi. Protams, ka tiek veicināta studentu patstāvīgā darbība.
Interaktīvo mācību metožu veidi
Diskusijas
Kooperatīvās mācīšanas
Konkrētu situāciju analīze
Lomu spēles
Imitācijas spēles
Grupu - komandu darbs
“Mācīšanās darot”
Projektu darbi
Prāta vētra
Radošie semināri
u.c. apmācību veidi.

Diskusijas
Diskusija ir mācību metode, ka māca izteikt savas pārdomas, veicina iedziļināties problēmas risināšanā. Iemāca klausīties citos dalībniekos un analizēt apskatīto jautājumu. mācībspēkam jāvirza studentu doma pareizajā virzienā, ja diskusija novirzās no temata vai netiek apspriesta lietas būtība.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants