• Integrētā nodarbība: darbības ar priekšmetiem; runas attīstīšana, matemātisko priekšstatu attīstīšana

     

    Konspekts3 Pedagoģija

Vērtējums:
Publicēts: 04.11.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Integrētā nodarbība: darbības ar priekšmetiem; runas attīstīšana, matemātisko pr', 1.
  • Konspekts 'Integrētā nodarbība: darbības ar priekšmetiem; runas attīstīšana, matemātisko pr', 2.
  • Konspekts 'Integrētā nodarbība: darbības ar priekšmetiem; runas attīstīšana, matemātisko pr', 3.
  • Konspekts 'Integrētā nodarbība: darbības ar priekšmetiem; runas attīstīšana, matemātisko pr', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Skolotāja darbība
I. Ievada daļa
Skolotāja ir atnesusi 2 kartona mājas – lielu un mazu. Bērniem tiek jautāts: „Kas tāst tādas ir?”. Skolotaja apstiprina atbildi un pastāsta, ka šodien runāsim par mājām.
Skolotāja noliek abas mājas un jautā: „Kas dzīvo mājā?” Skolotāja izstasta par to, kas dzīvo mājā. Tiek izsaukts, viens bērns, kurš parāda lielāko māju, bet nākamais parāda mazāko māju. Skolotāja uzdod jautājumus (rādot no kartona lodziņus, durvis, skursteni): „Kas pazudis mājai? Kas tas ir?” Skolotāja paslavē bērnus.
Skolotāja aicina bērnus pirms sākt darbiņu, nedaudz izkustēties, iet rotaļā– „Mēs celsim, celsim māju”. Rotaļas norises gaita: skolotāja dzied:
Mēs ejam, ejam, ejam, mēs māju celt ejam 2x (bērni staiga pa paklājiņu).
Mēs celsim, celsimmāju 2x (apstājas, plaukstas vienu uz otras liekot rāda, ka ceļ māju).
Ar jumtu, ar jumtu (rokas paceļ virs galvas, saliek kopā – izveidojot jumtiņu).
Ar logiem, ar logiem (rāda plaukstas blakus saliktas).
Ar durvīm, ar durvīm (plaukstas kopā saliktas).
Ar skursteni, ar skursteni (paceļ abas rokas virs galvas).

Autora komentārsAtvērt
Atlants